Hvad skal man lave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

hc=k

Jeg har sådan lyst til at lave noget, til at besøge nogle, men jeg kender ikke rigtig så mange mennesker og dem jeg kender skal i byen og være fuldt. Det er ikke lige mig.

Hvad laver i når i keder jer??

Jeg er ikke krativ så jeg kan ikke male eller sy. Jeg har lige bevist overfor mig selv at jeg ikke kan bage så det er også en rigtig dårlig ide. Ih hvor jeg bare gerne ville have en ven/veninde jeg kunne babyhygge med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

TinaPina

Jeg bager Hvilket kan være en virkelig dårlig vane, når man gerne skal tabe sig et par kilo. Men familie og venner klager heldigvis ikke når jeg lige smider en kage forbi fordi jeg ikke selv bør spise den.

Ellers så bliver der læst rå mængder af bøger herhjemme!

Anmeld

11. juni 2010

hc=k

TinaPina skriver:

Jeg bager Hvilket kan være en virkelig dårlig vane, når man gerne skal tabe sig et par kilo. Men familie og venner klager heldigvis ikke når jeg lige smider en kage forbi fordi jeg ikke selv bør spise den.

Ellers så bliver der læst rå mængder af bøger herhjemme!

Argh ja det lyder også rigtig hyggeligt. Jeg kan som sagt ikke bage andet end sadkage og ja jeg har ikke godt af det.

På grund af min "sygdom" har jeg meget svært ved at læse så det vil aldrig blive et hit

Anmeld

11. juni 2010

line melias mor

jeg spiller poker på nettet spiller en masse sjove spil på komogvind.dk eller smide nogle film på. ellers går meget af tiden med at lege med prinsessen eller løbe en tur. prøv vikvinder.dk en hjemmeside hvor du kan finde veninder eller deldig.dk der kan du dele dine tanker eller som på vikvinder finde nye veninder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.