Hvad kan det mon være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Anonym trådstarter

Ok sagen er nu den at jeg den sidste uge til 2 ugers tid har haft en underlig ubehag nederst i maven ikke hele tiden, men med mellemrum og det vare ved et par minutter, det er ikke til og forklare men en smerte/ubehag nogle gange med en smule kvalme og nogen gange sider det i venstre side omkring æggestok ville jeg tro. Men jeg har stadig med mellemrum, men mindst en gang om dagen den her ubehag nederst i maven, min mens er ikke kommet, men bryster er også blevet ømme hvis man rammer eller røre dem på en besemt måde, mest omkring brystvorterne. Jeg vågnede i nat af mavekrampe, gik på toilet for og se om det var mens, men ingenting, jeg har også en smule mere tissetrang.
Er det virkelig bare mens der er på vej og driller mange dage i  forvejen eller er det muligvis graviditet, tør ikke teste og have falske forhåbninger? eller er det måske bare nået helt tredje?

Jeg er på dag 40 ca. men har en meget uberegnelig cyklus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

blomst84

Jeg havde testet med det samme  held g lykke herfra 

Anmeld

11. juni 2010

MissZet

det lyder til at det er det de kalder ligamentsmerter... smerter der minder om mens smerter....  men hvis jeg var dig ville jeg tage en graviditets test for det er nogle tydelige beviser og symptomer på graviditet du har.. dem jeg nemlig også og jeg er gravid er nu i 8.. uge...

for at testen siger positiv for det virker lidt sådan...

hilsen og fra sandie

Anmeld

11. juni 2010

Anonym trådstarter

uha kryds og send en masse babystøv til mig. Håber det selvfølgelig, men jeg tror det ikke. nu har vi prøve i næsten 16 mdr og tør ikke teste....

Anmeld

11. juni 2010

Anonym trådstarter

jeg har lige regnet på det, jeg vil være 7+1 idag så, hvis jeg skulle være gravid.

Anmeld

11. juni 2010

Anonym trådstarter

MissZet skriver:

det lyder til at det er det de kalder ligamentsmerter... smerter der minder om mens smerter....  men hvis jeg var dig ville jeg tage en graviditets test for det er nogle tydelige beviser og symptomer på graviditet du har.. dem jeg nemlig også og jeg er gravid er nu i 8.. uge...

for at testen siger positiv for det virker lidt sådan...

hilsen og fra sandie

hvordan har du det helt præcis?

Anmeld

11. juni 2010

MissZet

Anonym skriver:

hvordan har du det helt præcis?

jeg havde smerter i underlivet i næsten 14 dage uden at få min mens... og da jeg samtidig fik meget ømme bryster, stor tisse trang og en meget meget ubehagelig kvalme.. nu har jeg så nogle gange om dagen de smerter og det er jo i takt med at min livmoder vokser så nu er jeg så klar over at det er normalt... har så nogle gange smerter i brysterne som om at der er en der står med en syl og prikker ind i det ene... vildt træls men det er heldigvis ikke så tit....

Anmeld

11. juni 2010

Anonym trådstarter

kom lige til og regne på det, min cyklus er jo uberegnelig så jeg ville ikke være 7+1 jeg ved ikke hvad jeg ville være, så kan det stadig være symptomer?

Anmeld

11. juni 2010

MissZet

jaaa.. min cyklus her på de sidste 6 måneder var også urelmæssige så jeg har gået ud efter den sidste mens dag.... og skal så til scanning så jeg ved helt prøsis hvornår min termin er... har sagt til lægen at den var ureglmæssigt så syntes lidt du skal tage en test og så snakke med lægen om at få en termins scanning og nogle tilbyder en tidlig scanning.... ved ikke hvor du kommer fra så kan ike lige svare på den nemlig... men test dig og så snak med lægen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.