Hårtab - Hår for livet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2010

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde som bruger system "Hår for livet" eller står i samme situation som mig og overvejer det?

Jeg er desværre en af de piger som har tabt ca. 50 % af mit hår i perioder over de sidste 8 år. Efter en hel del tænken frem og tilbage, har jeg besluttet mig for, at jeg ikke orker at gå og være bange for, hvem der ligger mærke til mit hårtab, og hvem der skal vide det.

Så derfor har jeg valgt at  undersøge min mulighed for, at få sådan en halv, eller helparyk med "Hår for livet"

Samtidig vil jeg gerne slå et slag for sagen, ved at oplyse andre om denne fantastiske mulighed, og for at fortælle, at der er løsninger for alle os som lider under hårtab.

Hårtab er en alvorlig sag, uanset hvor voldsomt det er, og uanset hvad andre mener...

Måske er vi nogle stykker som kan dele hinanden erfaringer med vedvarende hårtab?

Der er mulighed for at svare anonymt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Anonym trådstarter

Hejsa, er der virkelig ingen andre som har samme problem? Synes mange har kigget med, men ingen har svaret...

Anmeld

20. juni 2010

MaleneG

Jeg tror grunden til at mange kigger med men ikke svare, er fordi de fleste af os som har født i en periode efter lider at stor hårtab, men jo ikke noget som vil være vedvarende.

Held og lykke med det fremover

Anmeld

20. juni 2010

sbs78

Anonym skriver:

Er der nogen herinde som bruger system "Hår for livet" eller står i samme situation som mig og overvejer det?

Jeg er desværre en af de piger som har tabt ca. 50 % af mit hår i perioder over de sidste 8 år. Efter en hel del tænken frem og tilbage, har jeg besluttet mig for, at jeg ikke orker at gå og være bange for, hvem der ligger mærke til mit hårtab, og hvem der skal vide det.

Så derfor har jeg valgt at  undersøge min mulighed for, at få sådan en halv, eller helparyk med "Hår for livet"

Samtidig vil jeg gerne slå et slag for sagen, ved at oplyse andre om denne fantastiske mulighed, og for at fortælle, at der er løsninger for alle os som lider under hårtab.

Hårtab er en alvorlig sag, uanset hvor voldsomt det er, og uanset hvad andre mener...

Måske er vi nogle stykker som kan dele hinanden erfaringer med vedvarende hårtab?

Der er mulighed for at svare anonymt.

Har kun hørt godt om det. Har en tidliger kollega som har det i hendes salon, og de har rigtig mange kunde til det. Du kan altid gå ind og få en snak med dem, om hvad der er bedst for dig.

Hvis det giver dig mere ro på, så synes jeg du skal springe ud i det. Nu da jeg selv er frisør ved jeg godt hvor vigtigt vores hår er for os.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.