Undervognschek ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. juni 2008

Doktor Doolittle

gik fint. Nu skal jeg bare vente på at høre, at alt forhåbentligt ser normalt ud. OPRÅB: HUSK jeres smear piger, de er super vigtige!!! :)
(H) fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

smokie

Hvad mener du?????:S

Anmeld

19. juni 2008

Tullebobs

Har lige bestilt tid:)) Ikke det sjoveste i verden, men meget vigtigt som du så rigtigt skriver - så stængerne i bøjler og luk øjnene og drømme sig langt væk:))

Anmeld

19. juni 2008

charlottekri

måske dumt spørgsmål, men hvad går en smear ud på??? Jeg har fået foretaget celleskrab.. er det det samme??

Anmeld

19. juni 2008

Tullebobs

Jep det er det samme;)

Anmeld

19. juni 2008

Honningblomst

Lige været for en måned siden...og mine celler var lige så normale som jeg håber på resten af mig er..;)

Anmeld

19. juni 2008

heaven

Eva skriver:

Lige været for en måned siden...og mine celler var lige så normale som jeg håber på resten af mig er..;)

bob bob bob, ik????

Jannie:P:P

Anmeld

19. juni 2008

Stumpen

heaven skriver:

Eva skriver:

bob bob bob, ik????

Jannie:P:P

Ja, jeg tænkte lidt det sammen, Jannie :));):D
(H) Anja..

Anmeld

19. juni 2008

charlottekri

ok tak he he :P
der er efterhånden mange forskellige betegnelser for den samme ting...
men jeg fik da taget mit første celleskrab da jeg var 15... er det egentlig unormalt for det lød det lidt til at være på min læge... hun spurgte min til min 8 ugers undersøgelse efter fødslen om jeg havde fået en før, og da jeg sagde ja, så hun ret overrasket ud...
hvornår har i andre fået den lavet første gang???

Anmeld

19. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Fik en for 2 mdr siden. Cellerne var normale :P, men undersøgelsen viste irretation i underlivet (tænk...det kunne jeg ikke regne ud eftersom jeg kom fordi jeg havde ondt ;))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.