Fødselsforberedelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

kimfrit

Low skriver:

Det kan jeg ikke lige huske men det lyder som om han synes det var kedeligt . Ja verden er ret lille hehe .

Jeg var der inde med en veninde. Vi sad helt oppe i det ene hjørne. Vi havde taget cola, jordbær, chips og mælkesnitter med. Næsten som om det var en biograf tur hehe

DET SÅ VI GODT!!!! Var vildt misundelig, jeg havde kun en varm cola haha ej hvor sjovt, når ja men hvis du synes de 4 film var lidt sjove/mærkelige, så skal du glæde dig (Not), til at se den med amning, hvis du har planer om at du skal ind til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Low

kimfrit skriver:

DET SÅ VI GODT!!!! Var vildt misundelig, jeg havde kun en varm cola haha ej hvor sjovt, når ja men hvis du synes de 4 film var lidt sjove/mærkelige, så skal du glæde dig (Not), til at se den med amning, hvis du har planer om at du skal ind til det

Haha hvor fedt  ..

Jeg mener at jeg har set filmen om amning ved min JM. Vi er en gruppe og der var en(Risen her fra) som fortalte at det var den samme film som hun havde set på hvidovre og så tænkte jeg at det var godt hun sagde det så jeg ikke gik ind på hvidovre for at se den for 2. gang hehe.. og det synes jeg var kedeligt at se på. Og jeg tænkte også at dét må gøre ondt. Det er som om at filmen prøver at skræmme en hehe. Den er dårlig

Anmeld

14. juni 2010

kimfrit

Low skriver:

Haha hvor fedt  ..

Jeg mener at jeg har set filmen om amning ved min JM. Vi er en gruppe og der var en(Risen her fra) som fortalte at det var den samme film som hun havde set på hvidovre og så tænkte jeg at det var godt hun sagde det så jeg ikke gik ind på hvidovre for at se den for 2. gang hehe.. og det synes jeg var kedeligt at se på. Og jeg tænkte også at dét må gøre ondt. Det er som om at filmen prøver at skræmme en hehe. Den er dårlig

Præcis, jeg var da også lidt skræmt må jeg indrømme

Forhåbenlig er det glemt til termin.

Hvornår har du termin?

Anmeld

14. juni 2010

Low

kimfrit skriver:

Præcis, jeg var da også lidt skræmt må jeg indrømme

Forhåbenlig er det glemt til termin.

Hvornår har du termin?

Heh ja. Jeg bliver ikke rigtig skræmt så hurtigt, tror jeg. Jeg har ladet mig fortælle at det er MEGET forskelligt hvordan hver kvinde oplever tingene om graviditeten, så jeg tager det bare som det kommer .

Jeg har termin imorgen . Jeg er 39+6 i dag, så jeg er rigtig spænd på hvornår min søn kommer til verden . Hvad med dig?

Anmeld

14. juni 2010

kimfrit

Low skriver:

Heh ja. Jeg bliver ikke rigtig skræmt så hurtigt, tror jeg. Jeg har ladet mig fortælle at det er MEGET forskelligt hvordan hver kvinde oplever tingene om graviditeten, så jeg tager det bare som det kommer .

Jeg har termin imorgen . Jeg er 39+6 i dag, så jeg er rigtig spænd på hvornår min søn kommer til verden . Hvad med dig?

Jeg har et par uger endnu, den 28. juli så der er lidt vente tid endnu

Anmeld

14. juni 2010

Low

kimfrit skriver:

Jeg har et par uger endnu, den 28. juli så der er lidt vente tid endnu

Det er min fødselsdag

Anmeld

14. juni 2010

kimfrit

Low skriver:

Det er min fødselsdag

det er en lille verden hehe

jeg er nu ret sikker på at jeg kommer til at gå over, men jeg kender også 3 andre der har fødselsdag den dag, lidt sjovt synes jeg

Anmeld

14. juni 2010

Low

kimfrit skriver:

det er en lille verden hehe

jeg er nu ret sikker på at jeg kommer til at gå over, men jeg kender også 3 andre der har fødselsdag den dag, lidt sjovt synes jeg

Ja det er sgu da pudsigt . Jeg tror også at jeg går over tiden, ikke fordi jeg håber det men jeg har hørt at første gangs de føder ofte over tid

Anmeld

14. juni 2010

kimfrit

Low skriver:

Ja det er sgu da pudsigt . Jeg tror også at jeg går over tiden, ikke fordi jeg håber det men jeg har hørt at første gangs de føder ofte over tid

Præcis, men jeg glæder mig til at hører hvornår det sker  

og se billeder af ham!

Anmeld

14. juni 2010

Low

kimfrit skriver:

Præcis, men jeg glæder mig til at hører hvornår det sker  

og se billeder af ham!

Mange tak og i lige måde da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.