Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

henh01

Jaaah har fået tid til kønsscanning i morgen hvor jeg er i 17+0 og netop har bevæget mig ind i ugerne hvor der gives garanti på en kønsscanning.

Jeg har valgt scanningklinikken i kbh, nogen der har erfaringer med denne?

Og nogle der har prøvet at de ikke kunne se kønnet på trods af at være over de 17. uger? Tør ikke glæde mig for tidligt nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

LinLin

jeg har været på Scanningklinikken i Århus... Var 16+5 og ingen problemer med at se kønnet

Anmeld

11. juni 2010

nuggie

jeg har været på den klinik i københavn.

jeg var vist lige gået ind i den uge hvor de giver graenti,, hende som scannede mig var super sød. jeg havde min søn med som med det samme sagde til hende at han helst ville have en lille søster hun scannede et stykke tid og sagde så til ham at han skulle have en lille søster hun var slet ikke i tvivl. jeg har ikke født endnu,  men jeg er scannet mange gange siden og flere forskellige steder og de siger allesammen at det er en pige..

Anmeld

11. juni 2010

FrkLarsen

Hej du  

Jeg var selv på scanningsklinikken i kbh, og jeg er 110% tilfreds med scanningen!  

Scanningskvinden var 100% sikker på at det blev en pige, hun scannede mig på alle leder og kanter!

Jeg vik 31 billeder med hjem på cd, og 7 billeder i hånden  

Var 17+0 da scanningen blev foretaget  

God fornøjelse, en super god oplevelse, hvis du vil se et par billede fra scanningen kan du lige smide en pb, så får du koden  

Kamilla 31+6 som har fået bekræftet 3x at det er en pige  

Anmeld

11. juni 2010

henh01

FrkLarsen skriver:

Hej du  

Jeg var selv på scanningsklinikken i kbh, og jeg er 110% tilfreds med scanningen!  

Scanningskvinden var 100% sikker på at det blev en pige, hun scannede mig på alle leder og kanter!

Jeg vik 31 billeder med hjem på cd, og 7 billeder i hånden  

Var 17+0 da scanningen blev foretaget  

God fornøjelse, en super god oplevelse, hvis du vil se et par billede fra scanningen kan du lige smide en pb, så får du koden  

Kamilla 31+6 som har fået bekræftet 3x at det er en pige  

en pb? hvad er det?

Er rigtig glad for at høre at andre har været tilfredse med scanningsklinikken, glæder mig enormt meget til at se m det er det ene eller det andet der gemmer sig bag alle dellerne

Anmeld

12. juni 2010

FrkLarsen

henh01 skriver:

en pb? hvad er det?

Er rigtig glad for at høre at andre har været tilfredse med scanningsklinikken, glæder mig enormt meget til at se m det er det ene eller det andet der gemmer sig bag alle dellerne

En pb er en post til mig  

Jeg kan lige smide koden til dig, så kan du se kvaliteten af billederne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.