Weekend, here I come :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Vinker

Sidder her på det andet jobsøgningskursus som jeg er blevet sendt på. Runder nu 2 uger i dette forløb. Men hvad skulle man ellers lave på sådan en regnfuld fredag??

Ser frem til at få fri i dag for så går turen hurtigt hjem og så fluks til Herning. Vi skal op og fejre mine svigerforældres fødselsdag (de har begge fødselsdag her i juni) Vi skal ha en god gang Bones-mad og hvis jeg kender dem ret skal vi ha en KÆMPE islagkage til dessert. Og vi kan da ikke komme udenom aftenskaffen med tilhørende kage og baileys. Jo jo de er fuld af overraskelser (eller mangel på thi hi)

I morgen efterlader jeg så Niklas Emil og Morten i Herning og kører selv til Struer - Nogen der kan gætte hvad jeg dog skal der??  Selvfølgelig besøge tærtedamen, Kristine. Den unge gamle pige har rundet et skarpt hjørne ( hun er for 7. gang rundet de 28 år, fnis fnis) og dét skal skisme fejres på bedste vis!!!! "desværre" kommer der andre til festlighederne. Havde ellers håbet at få hende for mig selv, men man må vel nøjes ;) 

Behøver jeg at skrive hvad søndagen skal bruges på?!??

Rigtig god weekend til jer alle henrivende kvinder og unger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

TbCp

Hav en fantastisk weekend og hils i Struer

Anmeld

11. juni 2010

oo

gooooooood weekend! og giv Kristine et KÆMPE kram

Anmeld

11. juni 2010

anna-jonas

Det lyder som en travl og hyggelig weekend i går i møde.................håber at vejret retter sig lidt ind, så i ikke skal have regntøj på hver gang i skal skifte spise/sovested.

Ha' en rigtig forrygende fest hos Kristine...............

Anmeld

11. juni 2010

Vinker

TbCp skriver:

Hav en fantastisk weekend og hils i Struer

Tak - også fantastisk weekend til dig ;)

Jo jeg ska nok huske at hilse Kristine-pigen ;)

Anmeld

11. juni 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

gooooooood weekend! og giv Kristine et KÆMPE kram

Taaaark - også goooood weekend til dig TYKKE smukkesen (thi hi)

Ska nok hilse Kristine-tøsen ;)

Anmeld

11. juni 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Det lyder som en travl og hyggelig weekend i går i møde.................håber at vejret retter sig lidt ind, så i ikke skal have regntøj på hver gang i skal skifte spise/sovested.

Ha' en rigtig forrygende fest hos Kristine...............

Det våde vejr ska ikke tage pusten fra mig - ska heldigvis være indenfor. men ska vi tilfældigvis ud så er det blot vand... man tører igen og så er man jo fri for at gå i bad!??

Jo tak - mon ikke det nok ska blive en fornøjelig fest med Kristine - det kan i hvert fald hurtigt gå op i hat og briller, haha. Er ret sikker på vi skal synge sing stars, åh ååååh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.