Katie Piper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Andre som har set historien om Katie Piper og som er dybt rørt og inspireret af hende?

Synes hun er helt fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

http://www.youtube.com/watch?v=GZMbwPQBs28

Anmeld

11. juni 2010

Josesmor

Det var da en vild historie... sikke nogle svin der kan gøre så noget

Anmeld

11. juni 2010

Sama skriver:

Det var da en vild historie... sikke nogle svin der kan gøre så noget

Ja det er bare ren ondsskab. Bliver så gal.

Synes hun er fantastisk stærk.

Anmeld

11. juni 2010

Josesmor

Alexis skriver:

Ja det er bare ren ondsskab. Bliver så gal.

Synes hun er fantastisk stærk.

ja det må du nok sige. jeg sku nok lige et smut til psykolog hvis det var mig...

Anmeld

11. juni 2010

sofie85

Alexis skriver:

Andre som har set historien om Katie Piper og som er dybt rørt og inspireret af hende?

Synes hun er helt fantastisk

Det er ikke til at forstå at nogen kan finde på at gøre sådan noget mod andre

Anmeld

11. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Usch!!!!

Anmeld

11. juni 2010

Pia.

Ej hvor er det sygt.... Helt sindsygt at der findes så syge mennesker... jeg gad godt vide hvad grunden til det var - han viste til synladende godt hvornår han kunne vente hende - mon det var bestilt arbejde ? mon det var jalousi på hendes smukke udseende Lige meget hvad er det dybt tragisk...

Stakkels stakkels pige ..... Hun er jo ødelagt for resten af sit liv..

Anmeld

11. juni 2010

Pia. skriver:

Ej hvor er det sygt.... Helt sindsygt at der findes så syge mennesker... jeg gad godt vide hvad grunden til det var - han viste til synladende godt hvornår han kunne vente hende - mon det var bestilt arbejde ? mon det var jalousi på hendes smukke udseende Lige meget hvad er det dybt tragisk...

Stakkels stakkels pige ..... Hun er jo ødelagt for resten af sit liv..

Ja, jeg har set hele dokumentaren om hende. Han - hendes eks. havde hyret en 19 årig til at gøre det.

Det var hendes kæreste gennem kort tid, som dage forinden havde voldtaget, tæsket og truet hende på livet som fik hende ud af sin lejl. ved at lokke hende til at gå på en netcafe for, at læse en mail fra ham.

Hun havde ham i røret, og han havde spurgt hende hvordan hun var klædt, og hvornår hun gik hjemmefra. Hun havde synes  det var lidt underligt, men fordi hun var traumatiseret oven på alt det skete tænkte hun ikke så meget over det, og  gik  ud i gaden.

Hun troede det var en tigger,  prøvede at fiske nogle penge op til ham, og så havde fyren heldt sylfid syre i hovedet på hende

Synes det fantastisk er, at hun er kommet ovenpå, og at lægerne kunne redde så meget af hendes smukke ansigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.