meget mystisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Svane83

Hej tøser

Ja jeg skulle så have haft min mens i tirsdags og der er stadig ingen tegn på mens idag fredag. Testede i tirsdags men den var negativ. Havde heller ikke regnet med at den allerede skulle være positiv det er jo vores første forsøg.

Har været uden p-piller siden Januar og har haft cyklus på PRÆCIS 28 dage siden jeg stoppede så jeg synes altså at det er lidt mærkeligt. Har ingen graviditets tegn, jeg er ikke træt, har ikke kvalme eller ømme bryster og ja så er graviditets testen negativ. 

Har ikke turde teste igen er bare så bange for at blive skuffet - er det fjollet? Kæresten synes også bare vi skal vente og se om den ikke dukker op i et par dage endnu. 

Har en eller anden ide om at hvis den ikke er kommet i løbet af weekenden så tester jeg igen så er jeg jo gået næsten en uge over så burde der da være HCG nok hvis jeg altså overhovedet er gravid.

Ville egentlig ikke så meget andet end at dele min frustartion over min krop.

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Muffinmus

ha,ja du skal sgu ikke spørge mig, jeg er testoman og da jeg skulle lave ungerne testede jeg hele tiden og ja, man bliver skuffet når man lige når at gå en halv dag over, tester og SÅ kommer mens...typisk:-)

Men tag da en test og få det overstået..så ved du hvor du står, gravid eller ej:-)

Anmeld

11. juni 2010

Svane83

Du har nok ret, det også mere fordi jeg ikke synes der er nogen symptomer på at jeg skulle være gravid og på en eller anden måde så synes jeg det ville være lidt for nemt hvis jeg allerede er gravid.

Kan ikke lade være med at tænke at det nok bare er min krop/hjerne der spiller mig et puds bare fordi jeg så gerne vil være gravid. Det skal også lige siges at jeg i foregårs havde en ganske lille plet(på størrelse med en lillefingernegl) i mine trusser og rendte derfor med bind hele dagen igår, men der kom ikke mere selvom jeg var sikker på at så nu kom det.

Måske tager jeg en test imorgen tidlig, det skulle være mest sikkert med morgenurin ikke?

Ih altså - så forvirret

Anmeld

11. juni 2010

Svane83

Hold da op der er sørme mange der læser men ikke mange der har noget på hjertet.

Anmeld

11. juni 2010

henh01

Jeg synes du skal tage en test nu og få det overstået, hvis det er dit tankemønster der spiller dig et puds vil det rent psykologiske i form af en evt negativ test muligvis fremkalde din mens og dermed få nogenlunde styr på din cyklus igen

Anmeld

12. juni 2010

Svane83

Opdatering:

Ville tage en test her lørdag morgen igen, men det bkev desværre ikke nødvendigt da jeg fik min mens sent igår aftes.

Blev helt trist, var begyndt at tro at den måske allerede var der, men det var den så ikke - hmm op på hesten igen som de siger 

Anmeld

12. juni 2010

AnneBJ

Øv hvor træls, og ja, op på hesten! Håber det lykkes næste måned!

Anmeld

12. juni 2010

Svane83

Ja det synes jeg godt nok også, jeg blev lige en smule skuffet må jeg sige, man kan næsten ikke lade være med at begynde at tro på det når nu man går tre dage over og aldrig har gået over tid før. Men sådan skulle det ikke være.

Anmeld

12. juni 2010

piadas

Kender det du lige har været igennem - for to måneder siden gik der 37 dage mellem mine menstruationer, hvor der normalt går mellem 32-33 dage. Jeg tror, jeg nåede at bruge 4 tests, inden min menstruation kom! Jeg kan heller ikke lade være med at teste hele tiden...hmmm lidt dyrt, men jeg synes det er det hele værd - at få visheden

Jeg er nu endelig gravid efter at have forsøgt i 16 måneder (det skal lige siges at vores to andre børn tog henholdsvis 18 og 21 måneder at lave, så det er jo fremgang for mig )! Det er nok også derfor jeg ikke kan lade være med at teste, fordi jeg tænker, at denne måned må jeg da være blevet gravid for det kræver virkelig noget tålmodighed .

Jeg er nok også lidt ekstra nervøs for at komme til scanning osv. fordi jeg ved, at hvis der er noget galt, tager det rigtig lang tid for mig at blive gravid igen

Jeg krydser fingre for, at det lykkes for jer næste måned, for der er ikke noget værre end ventetiden, til man bliver gravid! 

Pia 6+6

Anmeld

12. juni 2010

Svane83

piadas skriver:

Kender det du lige har været igennem - for to måneder siden gik der 37 dage mellem mine menstruationer, hvor der normalt går mellem 32-33 dage. Jeg tror, jeg nåede at bruge 4 tests, inden min menstruation kom! Jeg kan heller ikke lade være med at teste hele tiden...hmmm lidt dyrt, men jeg synes det er det hele værd - at få visheden

Jeg er nu endelig gravid efter at have forsøgt i 16 måneder (det skal lige siges at vores to andre børn tog henholdsvis 18 og 21 måneder at lave, så det er jo fremgang for mig )! Det er nok også derfor jeg ikke kan lade være med at teste, fordi jeg tænker, at denne måned må jeg da være blevet gravid for det kræver virkelig noget tålmodighed .

Jeg er nok også lidt ekstra nervøs for at komme til scanning osv. fordi jeg ved, at hvis der er noget galt, tager det rigtig lang tid for mig at blive gravid igen

Jeg krydser fingre for, at det lykkes for jer næste måned, for der er ikke noget værre end ventetiden, til man bliver gravid! 

Pia 6+6

Tillykke med din graviditet.

Jeg måtte virkelig også holde mig i skindet for ikke bare at teste og teste, testede d. 8 og havde så tænkt at når nu den var negativ måtte jeg heller vente lidt med at teste igen, man vil jo helst ikke blive skuffet, men det blev jeg så alligevel.

Håber da godt nok ikke at det kommer til at tage så lang tid for os som for jer, så når jeg vidst at meste forstanden inden da... ihvertfald hvis jeg skal gå over tid hver gang.

Tak for de krydsede finger.

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.