Hukommelse er en sjov ting..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Skouboe

Jeg synes jeg er KÆMPESTOR allerede, og har slået det lidt hen med at det var fordi jeg var 2. gangs gravid..

Her er jeg i 37+1 med Freja... (tag jer ikke af strækmærkerne)

Nu kan jeg godt se at der er lidt vej endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

msax

Skouboe skriver:

Jeg synes jeg er KÆMPESTOR allerede, og har slået det lidt hen med at det var fordi jeg var 2. gangs gravid..

Hmm. ja det er lidt pudsigt at man kan føle sig så kæmpe anden gang.

Hvor stor er din mave nu? (vi vil se billeder så vi også kan sammenligne...)

SMIL fra Mette 32+2 (der lige ser om hun kan finde nogle billeder fra sidst og denne gang i samme graviditets uge)

Anmeld

11. juni 2010

Skouboe

msax skriver:

Hmm. ja det er lidt pudsigt at man kan føle sig så kæmpe anden gang.

Hvor stor er din mave nu? (vi vil se billeder så vi også kan sammenligne...)

SMIL fra Mette 32+2 (der lige ser om hun kan finde nogle billeder fra sidst og denne gang i samme graviditets uge)

Her er et i 30+3

https://www.baby.dk/debat/50881pi1/navlestrengen/maven-303.aspx

Anmeld

11. juni 2010

msax

Skouboe skriver:

Her er et i 30+3

https://www.baby.dk/debat/50881pi1/navlestrengen/maven-303.aspx

Kan godt se der er lidt endnu - men der er da tæt på at du er ligeså stor.

Men sådan siger de kloge det er anden gang man bliver tyk på den gravide måde...

Anmeld

11. juni 2010

JustAnotherName

Sjovt. For jeg tog langt mere på 1. gang og så også vulgært meget større ud, da jeg ventede Bianca (fik også væske i kroppen), end da jeg ventede Celina. Til trods for, at Celina var lidt større ved fødslen end Bianca var.

Men jeg så hurtigere gravid ud 2. gang, end første gang.

Dette billede viser min mave en uge før termin
Til venstre med Bianca og til højre med Celina.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2010

msax

JustAnotherName skriver:

Sjovt. For jeg tog langt mere på 1. gang og så også vulgært meget større ud, da jeg ventede Bianca (fik også væske i kroppen), end da jeg ventede Celina. Til trods for, at Celina var lidt større ved fødslen end Bianca var.

Men jeg så hurtigere gravid ud 2. gang, end første gang.

Dette billede viser min mave en uge før termin
Til venstre med Bianca og til højre med Celina.

HOLD da op der er forskel - lidt vildt at den samme mave kan se så forskellig ud.

Jeg har stadig ikke fået sammenlignet min - ved ikke helt om jeg tør - er bange for at jeg rigtig kan se hvor stor jeg er blevet denne gang

Anmeld

11. juni 2010

JustAnotherName

msax skriver:

HOLD da op der er forskel - lidt vildt at den samme mave kan se så forskellig ud.

Jeg har stadig ikke fået sammenlignet min - ved ikke helt om jeg tør - er bange for at jeg rigtig kan se hvor stor jeg er blevet denne gang

Ja, der er tydeligt forskel 

Er din mave større hér anden gang? Og hvad med vægten til samligning?

Anmeld

12. juni 2010

msax

JustAnotherName skriver:

Ja, der er tydeligt forskel 

Er din mave større hér anden gang? Og hvad med vægten til samligning?

ja - jeg syntes den er større denne gang... og det er flere gange blevet påpeget af familien at jeg er stor denne gang og om ikke jeg har taget mere på...

Jeg har taget 10 kg på indtil nu, så det er ok - hvis bare ikke jeg tager en masse mere på de sidste 2 måneder. Med Mille tror vi at jeg tog omkring 12 kg på, men det vides ikke helt med sikkerhed da jeg ikke ved hvad jeg vejede inden jeg blev gravid.

SMIL fra Mette 32+3

Anmeld

12. juni 2010

JustAnotherName

msax skriver:

ja - jeg syntes den er større denne gang... og det er flere gange blevet påpeget af familien at jeg er stor denne gang og om ikke jeg har taget mere på...

Jeg har taget 10 kg på indtil nu, så det er ok - hvis bare ikke jeg tager en masse mere på de sidste 2 måneder. Med Mille tror vi at jeg tog omkring 12 kg på, men det vides ikke helt med sikkerhed da jeg ikke ved hvad jeg vejede inden jeg blev gravid.

SMIL fra Mette 32+3

Du holder da en pæn vægt, synes jeg!

Med Bianca tog jeg 25+ kilo på     ....men det var også en varm august jeg var højgravid, og fik meget væske i kroppen.

Med Celina tog jeg cirka 17 kilo på i det hele.
Og 10 dage efter fødslen, var jeg tilbage på min før-graviditets vægt.

At jeg så var 10 kilo for stor i forvejen, og efterfølgende også har taget noget på igen er en anden snak. Jeg vejer cirka 15 kilo for meget på nuværende tidspunkt......vel og mærke UDEN at være gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.