Så skal eksamen overståes idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

LotteN

SÅ starter nerverne allerede.

SKal op til min sidste eksamen for dette semester idag kl 11.15 og er  bare alt for nervøs. Til prøveeksamen fik jeg 10 - men kan bare på ingen måde leve op til dette igen - så hjælp mig lidt på vej med et par krydsede fingre

Hvorfor skal eksamen altid være så nervepirrende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

saxa

LotteN skriver:

SÅ starter nerverne allerede.

SKal op til min sidste eksamen for dette semester idag kl 11.15 og er  bare alt for nervøs. Til prøveeksamen fik jeg 10 - men kan bare på ingen måde leve op til dette igen - så hjælp mig lidt på vej med et par krydsede fingre

Hvorfor skal eksamen altid være så nervepirrende....

Hej.. Faldt lige over dit indlæg.. Hvordan gik eksamen??

Anmeld

11. juni 2010

Mathilde

Åh hvor jeg kender det Jeg bliver også pisse nervøs, men får noget dope som hjælper lidt på nerverne

Håber det gik godt?

Anmeld

11. juni 2010

LotteN

saxi skriver:

Hej.. Faldt lige over dit indlæg.. Hvordan gik eksamen??

Jamen jeg fik 7.

skal lige tygge lidt på det - så er jeg nok glad for karakteren!

Anmeld

11. juni 2010

LotteN

Mathilde skriver:

Åh hvor jeg kender det Jeg bliver også pisse nervøs, men får noget dope som hjælper lidt på nerverne

Håber det gik godt?

jamen okay. endte med et 7 tal.  skal bare lige tygge ldit på det, da jeg ikke er helt tilfreds!

Anmeld

11. juni 2010

DK

Tillykke!

Det er jo altid træls hvis man havde håbet på noget bedre! Men på den anden side så er 7 bare SÅ meget bedre end 4!

Knus Ditte, der er lykkelig for det 7 tal jeg fik i dag

Anmeld

11. juni 2010

saxa

LotteN skriver:

Jamen jeg fik 7.

skal lige tygge lidt på det - så er jeg nok glad for karakteren!

Ejj jeg sys sq et 7tal er flot!!! Det lyder bare skod at sige 7 - i forhold til den gammel skala.. Men super... Uha, jeg stiler sq ikke for højt på torsdag når det er min tur Bare jeg består, så er jeg yderst tilfreds..

Anmeld

11. juni 2010

LotteN

DK skriver:

Tillykke!

Det er jo altid træls hvis man havde håbet på noget bedre! Men på den anden side så er 7 bare SÅ meget bedre end 4!

Knus Ditte, der er lykkelig for det 7 tal jeg fik i dag

jeg skal nok også blive glad for det, om et par dage og tillykke med din eksamen.

Det er også bare det, jeg har brugt 14 dage på at læse til denne eksamen. nogen af de adnre der fik 7 lsæte lige hurtigt 2-3 timer igår og det var det.....

Anmeld

11. juni 2010

LotteN

saxi skriver:

Ejj jeg sys sq et 7tal er flot!!! Det lyder bare skod at sige 7 - i forhold til den gammel skala.. Men super... Uha, jeg stiler sq ikke for højt på torsdag når det er min tur Bare jeg består, så er jeg yderst tilfreds..

jo tak ;D

Er det bachelor du skal op og forsvare på torsdag? det bliver godt nok spændende.. jeg krydser for livet løs - skal bare lige vide tidspunktet

Anmeld

11. juni 2010

saxa

LotteN skriver:

jo tak ;D

Er det bachelor du skal op og forsvare på torsdag? det bliver godt nok spændende.. jeg krydser for livet løs - skal bare lige vide tidspunktet

Ja det er bacheloren...  Og fuck manner det er svært at begrænse sig i mit dias.. Har jo kun 8.5min til at fremlægge - resten er jo dialog.. Men glæder mig til at blive færdig...!! Og kunne koncentrere mig 110% omkring Yasmin, min mand og mavsen..

Jeg skal op kl.14.40 og er ude igen 15.10.. Så kan jeg forhåbentlig kalde mig Pædagog derefter.. YAY...

Hva var det for en eksamen du var oppe til idag??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.