Regnvanter, de er geniale!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Mumto3

Jeg må bare lige dele min begejstring med jer. Jeg kom til at købe et par regnvanter til min søn for et par måneder siden. Allerede samme dag fortrød jeg, for helt ærligt, hvad skal man bruge dem til

Jeg havde fået dem på tilbud til 80kr mod normal på 100kr. Men jeg tænkte at det var da pengene ud af vinduet. Der tog jeg fej

Min søn ELSKER dem!!!! Når de er på legeplads og de andre går og får våde og kolde finger, ja så har min søn tørre og varme finger! Hver dag det regner siger han selv: Mor du skal huske mine regnvanter! Han er 4 år. Hans storebror på 6 år, er også begyndt at spørge efter lillebrors regnvanter. De holder 100% tæt. De kan sidde med hænderne i vandpytter og rode rundt, uden at få våde finger.

De er fra Ticket 2 Heaven og er lavet af det samme materiale som deres gummiregntøj, og så er der et meget meget tyndt lag fleecefor inde i vanten. Så de er ikke varme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Mumto3

Så har lillesøster også fået, nu mangler vi bare et par til storebror!

Anmeld

30. september 2010

Ida.

Hvor køber du dem henne? Og hvor små kan de fåes? Annika er godt nok tre år, men har virkelig små hænder (tror faktisk de er mindre en lillesøsters!!) og hun er bare så kuldskær, så sådan nogle vanter kunne sikkert være et hit!

Anmeld

30. september 2010

Mumto3

idamaria83 skriver:

Hvor køber du dem henne? Og hvor små kan de fåes? Annika er godt nok tre år, men har virkelig små hænder (tror faktisk de er mindre en lillesøsters!!) og hun er bare så kuldskær, så sådan nogle vanter kunne sikkert være et hit!

Min datter er 2år, og jeg synes måske hendes var sådan lige til den lille side. Størrelsen hedder 1/2 . Jeg har lige chekket lillesøsters vanter, (for at se størrelsen) og der er faktisk ikke de tynde fleecefor i hendes, men de er nu alligvel super gode i det her vejr. For det er jo mest vinden og så de klamme sand der gør fingerne kolde. Storebror på 4 år nægter at gynge hvis han ikke har dem på, fordi det er for koldt for fingerne at holde om kæderne på gyngen uden, og strikvanter glider, og suger iøvrigt vand og bliver der hurtigt kolde at have på. Om morgen når vi kommer i børnehaven så er gyngerne helt våde af morgendug, og så er det rart med regnvanterne.

Jeg har købt dem i TTH outlet det har ude på langelinje (i kbh). Man kan ringe der ud og spørger om de har den rigtige størrelse og farve inden man tager der ud. Det har jeg ihvertfald gjort. De får vare hver onsdag, og jeg gider ikke køre der ud en gang om ugen for at se om de nu har fået noget jeg kan bruge.

Men ellers vil jeg gætte på at butikker der føre TTH måske også har dem. Måske en net-butik?

Anmeld

30. september 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

http://www.termoland.dk/shop.asp?vID=189

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.