Anonym skriver:
Hej,
Jeg er i 17+0 og vågnede op i nat med menstruations agtige smerter i maven. Jeg er nu stået op og skal snart på arbejde, men har stadig ondt.
Er der nogle der har et forslag til hvad det kunne være? Det er første gang i min graviditet at jeg mærker sådan noget her.
Hej.
jeg oplever det samme... ikke hver dag, men nogle dage mærkes det præcis som mens-smerter.
Jeg spurgte sygeplejersken da jeg var til NF, og hun siger at det lyder som ligament smerter... altså når livmoderen udvider sig, kan det mærkes ligesom mens-smerter... og den bette vokser jo stærkt nu, nogle mærker det dog mere end andre...
Dog må smerterne ikke blive kraftige, forstår det sådan at de skal være til at "holde ud" og hvis det overskrider dette synes jeg man skal ringe til lægen...
Men kan godt nikke genkendede til at det kan være lidt frustrende, da man jo blir nervøs for om der er noget galt.
Alt i alt beroligede hun mig med at det er HELT normalt... men mærk efter i dig selv hvor slemt det er, og så hellere ringe en gang for meget end for lidt for at få tryghed!
knus
Anmeld