Jeres bedste link?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

foto på lærred

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

misslea

sweetypie skriver:

Hej

Jeg elsker jo at shoppe og helst online! Men jeg er ved at løbe tør for ideer, og tænkte om i havde nogle favoritlinks i ville dele ud af?

Jeg plejer at shoppe hos http://www.smaahjerter.dk fordi de har en fænomenal service og sælger alle de fede mærker...Katvig, Småfolk, Vingino, IdaT osv

Hvor plejer i at shoppe?

Heheh... jeg er også STOR fan af shopping på nettet....!!!

Jeg oprettede denne tråd for noget tid siden, og fik en del inspiration.....  Den kunne du evt. lige kigge på.... der er mange gode hjemmesider iblandt!!!

Mange hilsner fra Lea

https://www.baby.dk/debat/48715pi1/ordet-er-frit/hvor-paa-nettet-koeber-i-laekkert-boernetoej-mangler-inspiration.aspx

Anmeld

30. juli 2010

sweetypie

Tak Misslea Der er dejlig meget at gå i gang med

Anmeld

30. juli 2010

Sommerfuglelarven

Jeg handler meget på nettet, og det er forskelligt hvilke webshops det er hos, men nogle vender jeg tilbage til gang efter gang.

www.babyfryd.dk - jeg elsker Anjas fine service, hendes små postkort som hun sender med hver gang, og så har hun det meste af de mærker som vi kan lide.

www.olgasoldeboern.dk - mit tidligere arbejde, og derfor fortjener den at blive nævnt. Der er også en masse lækre mærker, og de yder også en god service.

www.miniaturen.dk - de har også en masse skønne mærker, og er nok den webshop som har mest Aya Naya.

www.pompdelux.dk - jeg plejer at handle for en heeeel del penge hver gang kollektionen udkommer, dog handlede jeg intet fra deres sommerkollektion i år, men de plejer at have nogle skønne ting, som man kan matche på kryds og tværs.

www.smaahjerter.dk - handlede der mest for et par år tilbage, men er begyndt at handle der lidt igen.

www.danefae.dk - de har det skønneste tøj til børn og mødre, og jeg ELSKER deres overtøj og kvaliteten af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.