Jeg havde bestilt ting og sager til kager til levering imorgen.. Og sørget for at de kom idag... Så jeg kunne komme videre...
Da posten var her i middags, kom der dog en pakke, men slet ikke det jeg ventede på... 
Jeg manglede diverse udstikkere, og måtte ud og finde det i byen... Hold op en dilemma.... Jeg sad tilfældigvis og læste tekst tv.. Så en overskrift "Posten et eller andet" .... Jeg har slet ikke set eller hørt at Post Danmark strejkede igår... Så det er derfor pakkerne ikke er noget frem til mig... Så kan jeg bedre forstå...
Jeg tog i Isenkram... Intet havde de der.. Inspiration de havde et sølle Juletræ.. Mmm... Ikke lige det jeg skulle bruge... Videre til Dansk Papirvare, heller ikke der havde de noget... 
Stod og snakkede med flere af ekspedienterne... Vi måtte bruge fantasien til en løsning... Vi fandt Linialer, Modeller forme, Som jeg sagtens kan bruge... Jeg købte hvert fald det...
Tilbage til Isenkram og købe tyller... I flere forskellige str. for det skal bare lykkes for mig de kager.. Jeg fik løst problemet... Daaarjliiigt.... 
Så kan jeg endelig komme videre... 
Anmeld