Hvor sent er det tilladt med 1 års legetjek

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Mussen2

Jeg er grundet trælse omstændigheder ikke tilknyttet en læge jeg selv har ønsket. Jeg får muligvis lov til at komme tilbage til min gamle læge og vil derfor gerne vente med 1 års lægetjek, på trods af hun netop er fyldt 1 år....

Men hvor gammel må de små højst være for at det er ok? jeg tænker særlig på vaccination?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Mussen2

Slet ingen? Kan man ex vente et par måneder?

Anmeld

10. juni 2010

klmf

Hmmm.... Jeg ved det simpelthen ikke.... Kan du ikke spørge din sundhedsplejerske måske? Lige præcis det med vaccination kan nemlig godt være det er ligemeget, det kan være det er lagt ind der for at man ikke skal rende flere gange. ELLER er det rigtig vigtig og så er det børneundersøgelsen, der er rettet ind efter vaccinationen!! Jeg ville helt klart spørge nogle fagkompetente til råds inden jeg ventede ret meget længere

Anmeld

10. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina blev 1 år i marts og hun var først til lægen i april grundet ferie og ferielukning på klinikken. Det var ikke noget problem. Man skal bare være opmærksom på, at 15 mdr.s undersøgelse bliver rykket tilsvarende, da der skal gå 3 mdr. imellem vaccinationerne (det var hvad min læge oplyste mig).

Kh. Katja

Anmeld

10. juni 2010

Mussen2

tak for svar - jeg vil helt klart spørge sundhedsplejersken. God ide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.