Nogen der har prøvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Anonym trådstarter

det her.

Er øm i mit ene bryst og det går ud i overarmen. Gør mest ondt når jeg trækker vejret ind af

Har prøvet at mærke, en kan ikke mærke noget. Er vildt ubehageligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

msax

Anonym skriver:

det her.

Er øm i mit ene bryst og det går ud i overarmen. Gør mest ondt når jeg trækker vejret ind af

Har prøvet at mærke, en kan ikke mærke noget. Er vildt ubehageligt

det lyder ikke sundt - jeg ville ringe til vagtlægen for at høre hvad de siger til det. Eller din jordmoder hvis du er gravid og ikke kan komme igennem til lægen

Anmeld

10. juni 2010

Anonym trådstarter

msax skriver:

det lyder ikke sundt - jeg ville ringe til vagtlægen for at høre hvad de siger til det. Eller din jordmoder hvis du er gravid og ikke kan komme igennem til lægen

Er i gravid. Og har haft det i nogle dage nu

Anmeld

10. juni 2010

karina1980

Anonym skriver:

Er i gravid. Og har haft det i nogle dage nu

jeg ville straks ringe til lægevagt og snakke med dem og så få stixet din urin, for en sikkerhedsskyld,

lyder måske underligt med de symptomer kan du få ved en nyre-bækkenbetændelse, men det kan jo være andet, tjekket synes jeg ihvertfald du skal blive

Anmeld

10. juni 2010

AnneBJ

Det kan være en nerve der sidder i klemme.. bare for at berolige dig lidt Det har jeg af og til, det føles nærmest som om noget stikker i hjertet...

Men jeg synes da også lige du skal ringe så du kan blive tjekket, særligt når det har varet et par dage

Anmeld

10. juni 2010

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

jeg ville straks ringe til lægevagt og snakke med dem og så få stixet din urin, for en sikkerhedsskyld,

lyder måske underligt med de symptomer kan du få ved en nyre-bækkenbetændelse, men det kan jo være andet, tjekket synes jeg ihvertfald du skal blive

Skulle stå IK gravid. Hvis det er det du tænker på med urin?

Anmeld

10. juni 2010

Low

Er det som om noget sidder i klemme inde i lungen? En stikkende fornemmelse?

Anmeld

10. juni 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Er det som om noget sidder i klemme inde i lungen? En stikkende fornemmelse?

Narj altså er mest i armen jeg kan mærke det. Og så lidt i siden på det ene bryst

Anmeld

10. juni 2010

Low

Anonym skriver:

Narj altså er mest i armen jeg kan mærke det. Og så lidt i siden på det ene bryst

Hmmm... tænke tænke...

Det er svært at sige hvad det kan være.. det er nok bedst at lige høre en læge om hvad det kunne være.. det lyder lidt underligt 

Anmeld

10. juni 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Hmmm... tænke tænke...

Det er svært at sige hvad det kan være.. det er nok bedst at lige høre en læge om hvad det kunne være.. det lyder lidt underligt 

Ja. Har det bare lidt at nu har jeg været itl læge med en masse andre ting, og man vil bare ikke virke som om man bare kommer med en masse. Ved godt det lyder underligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.