Så har Malou været til sin 1 års undersøgelse i dag.
Hun blev først målt og vejet. 81 cm lang, 48 cm om hovedet og 10.7 kg. En stor pige ! 
Så sku hun lyttes på og ha tjekket resten af kroppen, og dét sys hun bare ikk var sjovt ! Årh, hvor blev hun gal på lægen !
Herefter sku hun så ha de to stik. Og igen blev hun tosset ! Det gik heldigvis hurtigt over da vi fandt en sød bamse på en af lægens hylder. Mens hun sad hos mig og blev trøstet og krammede bamsen, kiggede vi på hendes kurver. De ligger alle over normalen, men hun har hele tiden fulgt sine egne kurver, så det hele var som det sku være.
Nåh, da lægen så var færdigt med sit, ku jeg selv komme på banen. Jeg fik hende til at kigge Malou i højre øre, da jeg sys hun har taget sig ret meget til det på det sidste. Lægen ku se at hun var lidt rød og irriteret, så hun målte trykket på begge ører for en sikkerheds skyld...og det ser ud til at der er væske derinde
Det kom sq som et mindre chok for mig...det havde jeg ikk lige regnet med. Så jeg ska ringe til en ørelæge i morgen og ha en tid til min lille skat så hun ka blive ordentlig undersøgt. Øv altså !
Nåh, men ud over det her med ørerne gik det jo fint, og lægen var ikk kun styg og ond...hun ku os sagtens få Malou til at grine 
Der har ikk været nogen reaktion endnu. Hun faldt i søvn med det samme her til aften, og hvis hun får feber i nat, så håber jeg bare hun sover sig igennem det 
Anmeld