Ukraines "got talent"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

ekzunz

Har i set hende? Jeg blev helt facineret - både over historien hun fortæller og over hvor dygtig hun er.

http://www.youtube.com/watch?v=Cri7aQHRT7k&feature=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

*Sofie*

Wow...hun er godt nok dygtig

Anmeld

10. juni 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Har i set hende? Jeg blev helt facineret - både over historien hun fortæller og over hvor dygtig hun er.

http://www.youtube.com/watch?v=Cri7aQHRT7k&feature=related

Jeg har set den før, men hun er helt vild til det der.... Og så også måden hun ligesom følger musikkens takter på, man bliver virkelig grebet af historien....

Anmeld

10. juni 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Jeg har set den før, men hun er helt vild til det der.... Og så også måden hun ligesom følger musikkens takter på, man bliver virkelig grebet af historien....

Jeg har ikke set den før idag, og jeg blev helt rørt over den måde hun fortæller historien på. Og så har jeg da aldrig set nogen tegne i sand på den måde før - hun er virkelig dygtig.

Anmeld

10. juni 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Jeg har ikke set den før idag, og jeg blev helt rørt over den måde hun fortæller historien på. Og så har jeg da aldrig set nogen tegne i sand på den måde før - hun er virkelig dygtig.

nej jeg har heller aldrig før set den form for kunst, andet end da jeg så hende, sidste år tror jeg....

Nu sad jeg lige og rodede rundt på youtube, og så at der faktisk er flere af hendes slags... Men ind til nu er historien, som du her har sat op, stadig den mest rørende, og gribende synes jeg....

Anmeld

10. juni 2010

Vingummien

Det jo vildt

Anmeld

10. juni 2010

heaven

hold da op, det var da helt helt vildt.... - sikke en formidling og stemning og ikke mindst talent!!!!

Jannie - imponeret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.