Morgen urin..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

vingummibamse

ja ikke fordi jeg er helt dum eller noget..

men ja nu er jeg gravid.. og har fået en test jeg skal tage med tidlig morgen urin..

men jeg render og tiser ca. 5 gange i løbet af natten..

så mit spørgsmål er.. hvornår er det mit morgen urin..?

er det når jeg står op..

eller er det der ved en 3-5 tiden hvor jeg for det meste er ude og tisse..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

B&J

jeg løb også altid på wc men jeg tog min morgen urin når kl var mellem 6-8

Anmeld

10. juni 2010

nuggie

jeg render også på wc flere gange om natten, og har derfor spurgt min JM om samme spørgsmål

hun sagde om morgen når man står op, også fordi, man der har en koncenteret urin ( med mindre man drikker vand hele natten, selvfølgelig)

Anmeld

10. juni 2010

Mor-til-asta-09

Vil mene det er når du står op.. Jeg rendte også og tissede hele tiden, men hvis jeg skulle have en urin prøve med, så var det når jeg stod op og gjorde mig klar

Anmeld

10. juni 2010

vingummibamse

ja var jo også det jeg selv ville mene...

syntes bare det er svært for når jeg læser så er det jo om morgen at urinen burde være mest koncentret.. men når man nu render på toilet så mange gange burde jeg så holde mig så længe som jeg kan også tage den test..?

Anmeld

10. juni 2010

oo

urin som har ligget i blæren i op til 5 timer skulle fungere ligeså fint som morgenurin...hvis du da kan holde dig så længe (ja, JEG kan ikke!!)

Anmeld

10. juni 2010

vingummibamse

Tjuhl skriver:

urin som har ligget i blæren i op til 5 timer skulle fungere ligeså fint som morgenurin...hvis du da kan holde dig så længe (ja, JEG kan ikke!!)

hehe tvivler nu også på at jeg kan holde mig SÅ længe men danm kan da gi det et forsøg griner...

ellers er der jo ikke andet for end jeg må kigge på kl i nat når jeg går på toilet også håbe på at jeg om ikke andet bare kan holde mig 4 eller  4½ selvom jeg nu tvivler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.