Bøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Sisley

Nogen der kan anbefale nogle gode "første" bøger - pegebøger, følebøger, billedbøger eller andet? Stella er endnu kun 1 måned, men det er rart at være forberedt til lidt senere

Sisley

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

DK

Jeg havde rigtig mange til Kirstine men hun gad dem ikke rigtigt.

Tilgengæld så ÆÆÆLSKEDE hun politikens bog om børnesygdomme. Hun kunne simpelthen falde helt i staver over sår, bylder, eksem, brækkede arme, lus og solbrændt hud! Jeg prøvede at købe andre bøger med billeder af børn, men det var slet slet ikke så spændende. Jeg prøvede altid at pakke den lidt væk, for synes egenligt ikke et barn selv skulle kigge i den slags. Hun vedblev med at være interesseret i den indtil hun var en ca. 3 år. Jeg må også indrømme at hun fik den af og til hvis jeg lige havde noget jeg bare lige skulle have 5 min.s ro til. Selv om det var en "voksen" bog så har hun aldrig hevet i siderne eller noget, selv om hun har kigget i den siden hun kunne sidde selv.Hun sad bare helt stille og brugte lang tid på at studere hvert enkelt billede, he he....Det var skrækkeligt!

Anmeld

10. juni 2010

Sisley

DK skriver:

Jeg havde rigtig mange til Kirstine men hun gad dem ikke rigtigt.

Tilgengæld så ÆÆÆLSKEDE hun politikens bog om børnesygdomme. Hun kunne simpelthen falde helt i staver over sår, bylder, eksem, brækkede arme, lus og solbrændt hud! Jeg prøvede at købe andre bøger med billeder af børn, men det var slet slet ikke så spændende. Jeg prøvede altid at pakke den lidt væk, for synes egenligt ikke et barn selv skulle kigge i den slags. Hun vedblev med at være interesseret i den indtil hun var en ca. 3 år. Jeg må også indrømme at hun fik den af og til hvis jeg lige havde noget jeg bare lige skulle have 5 min.s ro til. Selv om det var en "voksen" bog så har hun aldrig hevet i siderne eller noget, selv om hun har kigget i den siden hun kunne sidde selv.Hun sad bare helt stille og brugte lang tid på at studere hvert enkelt billede, he he....Det var skrækkeligt!

Hun bliver da helt sikkert læge!

Anmeld

10. juni 2010

DK

Sisley skriver:

Hun bliver da helt sikkert læge!

He he he... Vi så en giraf føde i TV igår og hun var lige ved at kaste op, så jeg tror de udsigter er lange, he he.... Hun er blevet lidt en kylling mht det nu. Hmmm, måske skulle jeg bare have ladet hende kigge løs dengang.

Anmeld

10. juni 2010

TbCp

Sisley skriver:

Nogen der kan anbefale nogle gode "første" bøger - pegebøger, følebøger, billedbøger eller andet? Stella er endnu kun 1 måned, men det er rart at være forberedt til lidt senere

Sisley

Liva elskede... og elsker stadig... bøger med dyr. Altså rigtige billeder af dyr, ikke tegninger

Anmeld

10. juni 2010

Sisley

TbCp skriver:

Liva elskede... og elsker stadig... bøger med dyr. Altså rigtige billeder af dyr, ikke tegninger

Er der nogen bestemte du kan anbefale eller skal det bare bare være med rigtige dyr?

Anmeld

10. juni 2010

TbCp

Sisley skriver:

Er der nogen bestemte du kan anbefale eller skal det bare bare være med rigtige dyr?

Man kan få sådan nogle følebøger. Bla. den her

Dem var hun vild med da hun var yngre. Men i det hele taget bare dyr

Og senere var det bøger med billeder af div. ting man bruger i hverdagen, tøj, køkkenting, legetøj som f.eks. den her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.