Kryds finger - uddannelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Kloster

Hej hej...

Er bare nødt til at fortælle og håbe....

Jeg har søgt ind på en videregående (ell efterudd - kan aldrig huske forskellen). Den hedder Akadamiuddannelsen i sundhedspraksis og bliver undervist på sosu-skolen. Dem kan tages 1 dag om ugen, så jeg kan passe mit alm arb. Chefen er positiv og jeg har et godt samarbejde omkring det med hende.

Jeg har søgt kommunen om økonomisk støtte til den og sidder nu og venter på at få svar på om det økonomiske går igennem. Får svar heromkring inden d. 14. juni.

Har søgt ind på udd, men kan det økonomiske ikke flaske sig, springer jeg fra og prøver igen i det nye år.

Lige nu håber jeg bare sååå meget.

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Svei

Håber du kommer ind.. er den på su?

Anmeld

10. juni 2010

trine1989

Kloster skriver:

Hej hej...

Er bare nødt til at fortælle og håbe....

Jeg har søgt ind på en videregående (ell efterudd - kan aldrig huske forskellen). Den hedder Akadamiuddannelsen i sundhedspraksis og bliver undervist på sosu-skolen. Dem kan tages 1 dag om ugen, så jeg kan passe mit alm arb. Chefen er positiv og jeg har et godt samarbejde omkring det med hende.

Jeg har søgt kommunen om økonomisk støtte til den og sidder nu og venter på at få svar på om det økonomiske går igennem. Får svar heromkring inden d. 14. juni.

Har søgt ind på udd, men kan det økonomiske ikke flaske sig, springer jeg fra og prøver igen i det nye år.

Lige nu håber jeg bare sååå meget.

VH Kloster

Held og lykke  alt hvad jeg kan, det  lyder jo spændene for dig  

Anmeld

10. juni 2010

Kloster

Yrsa skriver:

Håber du kommer ind.. er den på su?

Hej.

Nej den er SVU berettiget, hvis man tager den på fudtid. På deltid (1 dag om ugen) kan man søge om at få dagen betalt via kommunens kompetencefond. Men man kan kun søge og håbe på, det bliver én selv, der bliver valgt til at få det. Får man det ikke om man vil tage modulet (der er 6 moduler ialt) koster det 4300,- pr modul + man mister en arbejdsdag/feriepenge osv. Og jeg skal have en anden fridag i stedet for.

Anmeld

10. juni 2010

DK

Bare rolig. Den 14 juni er årets bedste dag, så det skal nok komme til at lykkedes!!

Knus Ditte, der snaaart har fødselsdag, he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.