Sussie&Lilje skriver:
Pyha, har været tlbage på arbejde et par måneder nu, i den tid har min mor som er førtidspensionist passet bettemusen imens vi har arbejdet.
Nu har vi fået dagplejeplads fra d. 22/6, og jeg har det SÅ mærkeligt med det ... Jeg tror simpelthen det er fordi jeg jo selvfølgelig er tryg ved min mor passer prinsessen, men nu er det pludselig en vildt 'fremmed' som jeg kun lige når at møde til samtale på tirsdag hvor vi skal ned og se dagplejen, jeg kommer garanteret til at bombadere den stakkels dagplejemor med spørgsmål fra højre og venstre ..
Hvordan reagerede i da jeres skulle ud? Må indrømme det da giver en lille klump i halsen, men det er da både på en positiv & negativ måde ..

åh ha det var som at læse mine egne tanker.
min prinsesse har fået dagplejeplads fra 1 august og vi skulle så møde dagplejeren i dag.
da vi kommer derhen byder hun os velkommen og vi kommer indenfor. hun introducere de andre to piger hun passer og vi går ind på deres legeværelse. sætter min datter ned og hun går straks i gang med at lege og de andre piger giver hende legetøj. det var så dejligt at se hende sidde der og lege.
efter ca 15 min går vi videre i huset og ud i køkkenet hvor vi får kaffe,min datter får en kiks og de andre børn får deres middagsmad. så sidder vi ellers og snakker i halvanden time. havde 1000 spørgsmål men hun kom mig i forkøbet og fortalte faktisk alt hvad jeg havde ville spørge om. hun var så sød og fantastisk sammen med børnene og overfor os. jeg var solgt og over lykkelig for havde virkelig været bange for at skulle til den samtale.
jeg gik derfra stor smilende og tryg indeni. jeg har bare fundet den mest perfekte dagplejemor til min datter. det skal nok gå. spørg se hende an og hvis det slet ikke er en person der tiltaler dig så skal du ikke gå på kompromis. jeg er gået fra at være rigtig bange til at være rigtig glad. håber du får samme oplevelse. 
Anmeld