Børn og høfeber.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Kloster

Hej.

Jeg har en mistanke om, at Nico på 10 (snart 11 år) kan have høfeber. Han nyser rigtig meget, har lidt snue og siger hans øjne sviger nogle gange.

Nogle med erfaring med børn og høfeber??

Prøvede at få en tid ved lægen i dag, men kunne først få en tid d. 23. juni.... Nogen der ved om man selv kan/bør børe noget??

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Svei

Ja...Jeppe har haft siden han var spæd og Konrad fra han var 3 år.

Du kan sagtens købe nogle antihistaminer på apoteket og give ham en om dagen..bare vær obs på det kan sløve en del og han kan blive lidt irriteret.

Mine får piller, næsespray og øjendråber men skal i gang med noget alternativbehandling så de kan slippe helt for symptomer...især når der er birk, så må jeg holde dem hjemme fordi de slet ikke kan tåle at komme ud.. så skidt.

Håber ikke det er det han har, din søn. Men prøv med en pille, så kan du jo se om det hjælper.

Luft kun ud sent aften og tidlig morgen og tør ikke tøjet ude og bad ham hver aften så det kan skylles ud af håret.

Astma allergi forbundet har en god hjemmeside.

Anmeld

10. juni 2010

Kloster

Yrsa skriver:

Ja...Jeppe har haft siden han var spæd og Konrad fra han var 3 år.

Du kan sagtens købe nogle antihistaminer på apoteket og give ham en om dagen..bare vær obs på det kan sløve en del og han kan blive lidt irriteret.

Mine får piller, næsespray og øjendråber men skal i gang med noget alternativbehandling så de kan slippe helt for symptomer...især når der er birk, så må jeg holde dem hjemme fordi de slet ikke kan tåle at komme ud.. så skidt.

Håber ikke det er det han har, din søn. Men prøv med en pille, så kan du jo se om det hjælper.

Luft kun ud sent aften og tidlig morgen og tør ikke tøjet ude og bad ham hver aften så det kan skylles ud af håret.

Astma allergi forbundet har en god hjemmeside.

Takker...

Men er det nu også i orden bare at give ham en pille uden at have snakket med lægen først?

Anmeld

10. juni 2010

Lone Jakobsen

min datter har også høfeber. hun får alnok som vi køber i håndkøb på apoteket. jeg ville kontakte lægen som kan lave en priktest på ham. det tager ikke lang tid, og giver et hurtigt resultat.

Anmeld

10. juni 2010

Svei

Kloster skriver:

Takker...

Men er det nu også i orden bare at give ham en pille uden at have snakket med lægen først?

Ja, det ville jeg slet ikke være bekymret ved...Konrad ringede jeg bare til lægen og fortalte om symptomer og så sagde han bare jeg skulle prøve med en pille.

Anmeld

10. juni 2010

anjada

Min Frederik på 10 år, er også plaget af høfeber. Jeg snakkede med lægen om hans symptomer, og fik af vide at jeg kunne købe noget i håndkøb som kunne hjælpe ham, så han får Alnok piller og Livostin øjendråber og næsedråber, og det hjælper ham meget... Håber at i finder noget der kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.