Slimprop.. Hmmm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Risen

Oprettede for nogle uger siden en tråd omkring at min slimprop var gået.. Men nu er jeg faktisk blevet helt i tvivl og det måske kunne havde været (mums) udflåd.. Så har et rigtigt lækkert spørgsmål til jer vis slimprop er gået .. Hvor stor var den`? Altså hvor meget fyldte den?.. 

Tak for svar Håber I stadig kan spise aftensmad.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

LouiseNielsen

Altså da min slimprop gik, gik den faktisk af to gange....

1 gang 2 uger før jeg fødte, og 2 gang 6 timer før jeg fødte...

1 gang var det er lang slimet tråd agtig ting uden blod i. 2 gang var det magen til, bare noget mere blod i.... Det ligner faktisk en ordenlig klat snot, men kan trække fra hinanden!!!

Anmeld

10. juni 2010

Risen

LouiseLarsen skriver:

Altså da min slimprop gik, gik den faktisk af to gange....

1 gang 2 uger før jeg fødte, og 2 gang 6 timer før jeg fødte...

1 gang var det er lang slimet tråd agtig ting uden blod i. 2 gang var det magen til, bare noget mere blod i.... Det ligner faktisk en ordenlig klat snot, men kan trække fra hinanden!!!

Ja altså jeg havde to klatter i trussen.. Helt hvide og som du beskriver man kunne trække fra hinanden.. Men de var egentlig ikke så store.. Måske som 2 lillefingre negle.. Kunne det godt være slimproppen så? 

Anmeld

10. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Ja altså jeg havde to klatter i trussen.. Helt hvide og som du beskriver man kunne trække fra hinanden.. Men de var egentlig ikke så store.. Måske som 2 lillefingre negle.. Kunne det godt være slimproppen så? 

Det lyder egentlig bare som udflåd... og det kan man jo også have øget produktion af i slutningen af graviditeten

Anmeld

10. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Det lyder egentlig bare som udflåd... og det kan man jo også have øget produktion af i slutningen af graviditeten

Ja det tænker jeg også, men mit "normale" udflåd er slet ikke sådan klumpet.. Tyndt og fint .. 

Anmeld

10. juni 2010

LouiseNielsen

Risen skriver:

Jaaa, altså slimproppen er nok nærmere gennemsigtig! Tror også bare det er udflåd du har haft i dine trusser.....

Anmeld

10. juni 2010

Risen

LouiseLarsen skriver:

Jaaa, altså slimproppen er nok nærmere gennemsigtig! Tror også bare det er udflåd du har haft i dine trusser.....

Øv.. Var ellers så sikker i min sag .. Nå sådan er det jo bare.. Tak for svar 

Anmeld

10. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Øv.. Var ellers så sikker i min sag .. Nå sådan er det jo bare.. Tak for svar 

Slimprop behøver heller ikke være tegn på at fødslen er LIGE oppe over... første gang gik min mange uger før

Anmeld

10. juni 2010

Muffinmus

min var helt rødlig, som en gummiprop og på str med en 2 krone..den rigtige prop hos mig ligende altså en prop og var ikke bare lidt slim og udflåd som vi alle får til sidst:-)

Anmeld

10. juni 2010

MaleneG

Min slimprop var en gullig/hvidlig prop, på størrelse med en golfbold, der var absolut ingen tvivl om det var den, kunne sågar mærke den glide ud  jeg fødte en uge efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.