snurren i fingre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.766 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

CHD

Jeg har termin om godt 3 uger og har de sidste par uger døjet med snurren i mine fingre. Det er nu blevet så slemt at det er begyndt at gøre ondt i mine hænder og mine arme om natten når jeg lægger mig ned.

Det er primært i min højre side, men det gør så ondt i min højre arm om natten at jeg snart ikke har sovet i 5 dage. Det dunker når jeg lægger mig. Er der andre, der har prøvet det? Eller fået konstateret karpaltunnel syndrom? Jeg er nemlig lidt bekymret for at det kan være det.

Jeg har indtil nu heldigvis ingen gener haft, og jeg overkommer nok også den sidste tid med gener, men vil bare gerne høre om andre har erfaringer på området.

Mvh. Carina 36+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Mor-til-asta-09

Jeg døjede med det samme da jeg var gravid, og var også til tjek på Fødegangen.

Men alt var som det skulle være, de sagde det evt kunne være vand.. Og jeg sov heller ikke rigtig om natten.

HVis du er nervøs, så synes jeg bestemt du skal ringe til FG, det er derfor de er der Hellere engang for meget..

Anmeld

10. juni 2010

CHD

Jeg er nu ikke bekymret for at der er noget galt med barnet, men har svært ved at overskue den manglende søvn pga. smerte i armen. Det var noget andet hvis jeg manglede søvn pga amning osv.

Jeg synes ikke der er nogle øvelse, der virker, men krydser da fingre for at det kun er væske, der presser på nervebanerne og ikke andet.

Forsvandt det kort efter du havde født?

Anmeld

10. juni 2010

B&J

et havde jeg også hele tiden og det var så ubehaligt men forsvandt da jeg havde født..

Anmeld

10. juni 2010

Skouboe

Det er sandsynligvis "bare" graviditetsrelateret, men jeg ville nok tage en smak med din læge - dels om der er noget lindring og dels fordi det - selvom du er gravid - kan være nervebetændelse eller andre grimme ting.

Anmeld

11. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har det på præcis samme måde - også mest i højre hånd, og specielt om natten!

Jeg var til jordemoder igår hvor jeg lige nævnte det for hende - fik af vide at det er ligeså normalt, som at have lægkramper om natten som gravid. Så der er vist ikke så meget andet at gøre, end at bide "smerten" i sig, selvom det kan være rigtig træls at ligge med.

Kh. Corinna 37+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.