Min første rosekage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.546 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Dot D

Jeg fik lige bagt kage på grillen i går for første gang, drømmekage. Det blev ret godt, så ville jeg også prøve at lave roser for første gang, det synes jeg også gik ret godt (hvis jeg selv skal sige det, hi hi). Så skulle jeg prøve at lave en hindbærmousse med frysetørrede hindbær, det smagte godt. Så kagen med på job og faddet blev bare ryddet, så de kunne godt lide den mousse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

propogberta

Hvor er den sød og enkel ...og rigtig fine roser !

Anmeld

10. juni 2010

3rollinger

Helt sikkert en smuk rose. Og en fin elegant kage.

Anmeld

10. juni 2010

mariamiss6

Rigtig sød kage.. og dejlig enkel.......

Ser så lige at du har fået fingre i kagepap, hvor har du dog skaffet dig dem henne?

Anmeld

10. juni 2010

Mira0911

Sikke en flot kage...

Anmeld

11. juni 2010

Dot D

mariamiss6 skriver:

Rigtig sød kage.. og dejlig enkel.......

Ser så lige at du har fået fingre i kagepap, hvor har du dog skaffet dig dem henne?

Jeg spurgte hos min lokale bager, om jeg måtte købe noget. Har også købt "kagemandskasser" hos hende Så prøv at spørge pænt, så kan det være du også får lov....

Anmeld

11. juni 2010

Dot D

Tak for jeres søde svar

Anmeld

11. juni 2010

82Miraklet

Super Super fin !!!

Anmeld

12. juni 2010

mariamiss6

Dot D skriver:

Jeg spurgte hos min lokale bager, om jeg måtte købe noget. Har også købt "kagemandskasser" hos hende Så prøv at spørge pænt, så kan det være du også får lov....

Jamen mit problem er at jeg ikke kan finde en bager der ligger inde med kagepap stort nok til at fylde under en springform/lagkage størrelse kage.... jeg kan kun finde dem til de små tærter, og det er jo ikke helt stort nok desværre....

Kasserne har jeg styr på, de rigtig gode fås i kvickly bageren

Anmeld

12. juni 2010

Dot D

mariamiss6 skriver:

Jamen mit problem er at jeg ikke kan finde en bager der ligger inde med kagepap stort nok til at fylde under en springform/lagkage størrelse kage.... jeg kan kun finde dem til de små tærter, og det er jo ikke helt stort nok desværre....

Kasserne har jeg styr på, de rigtig gode fås i kvickly bageren

Har du set det de har hos dinkage.dk, der er flere størrelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.