Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Hvornår må de små begynde at sidde/ligge i en skråstol???
Liva er 10 uger og ville meget hellere ligge lidt op med hovedet så hun kan se lidt, fremfor at ligge helt ned...
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rollo skriver: Hej piger Hvornår må de små begynde at sidde/ligge i en skråstol??? Liva er 10 uger og ville meget hellere ligge lidt op med hovedet så hun kan se lidt, fremfor at ligge helt ned... Knus
Vi har købt en babybjörn og den skulle de må sidde i helt fra start.
op
Vi har lige taget den i brug for ca. 1 uge siden (vores datter er lidt over 10 uger). Kan ikke huske hvornår de må bruge den, men synes hun har været for lille indtil nu. Nu kan hun godt lide at ligge i den og kigge
kan ikke huske hvornår de må men min dreng elsker af vi sidder med ham han hader tit af ligge men det skal han altså smiler... for af styrke sin ryk også men vi er begyndt af bruge skråstol han er 3mdr og 6dage... og den passer super fint til ham nu men han kan så også styre sit hovede 100%
sundhedsstyrelsen råder til at man kan starte fra 8 ugersalderen (der må de så kun sidde max 10-20 min. om dagen)!!!
Perfekt 1000 tak for svar alle!
Jeg tror altså vi startede da han var 1½ md - men den vi havde kunne lægges helt vandret! Han vil meget heller ligge i/på den end i liften. Men kan ikke huske hvornår vi så småt begyndte at rette sædet op... Spørg da syndhedsplejersken
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128