Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mig og min kæreste var oppe til scanning idag Det var skønt at se den lille spirrevip svømme rundt Og man kunne se fingrene, og arme og ben, det var så fantastisk!
jeg har lagt 5 billeder ind i mit fotoalbum, men de er nok ikke blevet valideret endnu Jeg kan bare ikke finde ud af at ligge dem herind, er ikke så teknisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sofie85 skriver: Mig og min kæreste var oppe til scanning idag Det var skønt at se den lille spirrevip svømme rundt Og man kunne se fingrene, og arme og ben, det var så fantastisk! jeg har lagt 5 billeder ind i mit fotoalbum, men de er nok ikke blevet valideret endnu Jeg kan bare ikke finde ud af at ligge dem herind, er ikke så teknisk
dejligt med en god oplevelse
det lyder da bare godt søde...
dejligt med en fin scanning!!! Jeg har valideret dine billeder nu
Tak skal i have
Jeg har lige slettet billederne og lagt dem ind igen, for havde glemt at strege mit cpr-nr ud
Tillykke med at alt vat godt
Sama skriver: Tillykke med at alt vat godt
Tak
Har også bare været nervøs for den scanning, for sidste gang da jeg skulle til nf fik jeg at vide at barnet var dødt. Men denne her gang gik det heldigvis anderledes
sofie85 skriver: Tak Har også bare været nervøs for den scanning, for sidste gang da jeg skulle til nf fik jeg at vide at barnet var dødt. Men denne her gang gik det heldigvis anderledes
Uha ja det må ikke være rart Men godt det gik bedre denne gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128