far-datter hygge <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maria. skriver:

Okay!? Det var langt væk? Hvordan kan det være?

Daniel skal læse i Lyngby fra sep. Så vi mente det var liiiige langt nok at pendle fra Gjern

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

Daniel skal læse i Lyngby fra sep. Så vi mente det var liiiige langt nok at pendle fra Gjern

haha.. Ja, okay, det kan jeg godt se.. Men Hillerød - Lyngby.. Der er da ogaå et pænt stykke vej!? Men I har boet på sjælland?

Anmeld

11. juni 2010

Moderator

Maria. skriver:

haha.. Ja, okay, det kan jeg godt se.. Men Hillerød - Lyngby.. Der er da ogaå et pænt stykke vej!? Men I har boet på sjælland?

Jeg er født og opvokset i Rungsted! Daniel har boet i Gjern det meste af sit liv, så det bliver en stor omvæltning for ham.

Der går motorvej fra Hillerød til Lyngby og ellers er der tog der kører hele tiden Og så boede jeg en periode i Hillerød og jeg synes det er sådan en hyggelig by

Anmeld

11. juni 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

Jeg er født og opvokset i Rungsted! Daniel har boet i Gjern det meste af sit liv, så det bliver en stor omvæltning for ham.

Der går motorvej fra Hillerød til Lyngby og ellers er der tog der kører hele tiden Og så boede jeg en periode i Hillerød og jeg synes det er sådan en hyggelig by

Det er det også! Jeg har kommet meget i Hillerød.. Held og lykke med det hele.. Er det svært at finde noget?

Anmeld

11. juni 2010

Low

Godt billede .

Hvor er hun bare blevet stor og fin

Anmeld

11. juni 2010

Moderator

Maria. skriver:

Det er det også! Jeg har kommet meget i Hillerød.. Held og lykke med det hele.. Er det svært at finde noget?

tusind tak..

Ja, det er lidt besværligt at finde noget vi har råd til (når vi gerne vil have lidt penge til sjov og ballade også)... Men nu har vi kig på nogle ting som ser rigtig god ud!

Anmeld

11. juni 2010

Moderator

Low skriver:

Godt billede .

Hvor er hun bare blevet stor og fin

Ja, hun er bare blevet så stooor!

hun bliver 4 mdr om en uge! Det er jo slet ikke til at forstå

Anmeld

11. juni 2010

Low

Caroline86 skriver:

Ja, hun er bare blevet så stooor!

hun bliver 4 mdr om en uge! Det er jo slet ikke til at forstå

Det går bare stærkt! Det er kun hos mig jeg synes det går langsomt

Anmeld

11. juni 2010

B&J

åhh hvor er det bare et godt billede og lille pigen er vist fremme i skonene.... sådan

Anmeld

11. juni 2010

Moderator

Low skriver:

Det går bare stærkt! Det er kun hos mig jeg synes det går langsomt

nyd det!!! inden du ser dig om er dyrebar tid fløjet forbi... Synes jeg forsøger at nyde hvert eneste sekund, men alligevel drøner tiden afsted så jeg ikke kan følge med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.