nogen med en af disse bilmodeller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Louise mortil4

Helst af nyere dato.

Vi skal måske ha ny bil og går lidt og kigger efter hva der er. Indtil nu snakker vi om en :

citroen berlingo

Peugeot Tepee cool

Fiat dublo

Reanult grand scenic

Der skal kunne være 6 eller 7 i bilen og gerne en barnevogn/klapvogn, derfor har vi kig på disse modeller. Er der nogen af jer der har en af disse modeller af nyere dato vil jeg rigtig gerne høre fra jer om jeres erfaringer.

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Riksen

Hej!

Vi har en Peugeot Bipper Teepee, så jeg er lidt usikker på om det er samme model, som den I overvejer at købe. Men jeg kan da sige, at vi er tilfredse med den

Anmeld

10. juni 2010

Louise mortil4

Riksen skriver:

Hej!

Vi har en Peugeot Bipper Teepee, så jeg er lidt usikker på om det er samme model, som den I overvejer at købe. Men jeg kan da sige, at vi er tilfredse med den

hejsa

Det er ikke den samme model, men hvis du har nogen vil jeg rigtig gerne se billeder af jeres bil, jeg har søgt på nettet, man kan ikke rigtig finde andre end vans og vil jo gerne se den med sæder i bag i også.

Anmeld

10. juni 2010

Sisley

Kan kun anbefale en Berlingo! Overvej lige om I evt. kan nøjes med én skydedør, da der er en del penge at spare.

Anmeld

10. juni 2010

Sisley

I øvrigt - Fiat Duplo har min køreste haft som firmadyt og der var kun problemer med den.

Anmeld

10. juni 2010

3xM

vi har lige nu en opel astra st. car men skal have en opel ensignia tdi om et par mdr også en st car

og en fiat punto kone bil som nr 2 

er glad for st car str med barnevogn

Anmeld

10. juni 2010

mortil4dejligepiger

Vi har en Berlingo og er SÅ glade for den!!

Desværre er den af gammel dato og kun med plads til 5. Og da jeg lige nu er gravid med nr. 4 skal vi ud og have ny bil. Og jeg vil så gerne have den nye Berlingo med ekstra sæder i!

Anmeld

10. juni 2010

Joan ( Smallie )

mariaogmarcus skriver:

vi har lige nu en opel astra st. car men skal have en opel ensignia tdi om et par mdr også en st car

og en fiat punto kone bil som nr 2 

er glad for st car str med barnevogn

Men ikke nemt at være 4 børn og 2 voksne i en astra

Vi har også en nemlig og er glad for den men der kan ikke engang være 3 autostole på bagsædet som der kan i vores berlingo

Anmeld

10. juni 2010

Riksen

Louise mortil4 skriver:

hejsa

Det er ikke den samme model, men hvis du har nogen vil jeg rigtig gerne se billeder af jeres bil, jeg har søgt på nettet, man kan ikke rigtig finde andre end vans og vil jo gerne se den med sæder i bag i også.

Har desværre ingen billeder af den, men hvis du googler efter billeder, så kommer der en masse frem.

Anmeld

10. juni 2010

3xM

Joan ( Smallie ) skriver:

Men ikke nemt at være 4 børn og 2 voksne i en astra

Vi har også en nemlig og er glad for den men der kan ikke engang være 3 autostole på bagsædet som der kan i vores berlingo

åhhh nej det kan jeg godt se er lidt trouble

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.