Dygtige Dicte (lidt pral)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Dictes mor

Dicte er så dygtig, og forgårs rullede hun over fra maven på ryggen, og jeg tænkte, nej det var nok  et uheld, så jeg trillede hende tilbage, og vupti om på ryggen igen. Og hun har gjort det mange gange nu. Ihh så dygtig hun er, tænk engang at hun kan det allerede. Jeg ved ikke om det er tidligt og det er også ligegyldigt, det er bare meget stort i en mors øjne

Og så har jeg forresten modtaget noget rigtig dejligt og fint tøj fra Mettes Ida, så Dicte kan blive rigtig fin, når hun bliver lidt større.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Karo

Ja, hun er da godt nok dygtig

Jeg så godt tøjet herinde, og jeg er sikker på at Dicte bliver rigtig smart i det fine tøj

Anmeld

10. juni 2010

TbCp

Hvor er hun god!!!!

Alle de ting de små lærer... og man bliver lige stolt hver gang

Anmeld

10. juni 2010

anna-jonas

Joooohhh......................det er sørme tidligt, sådan at rulle. Hun har da vist travlt den bette prut.

Det glæder mig at du er tilfreds med tøjet...........................jeg ser frem til at se lidt billeder af prinsessen i det.

Anmeld

10. juni 2010

Barbamama

Det må man såmænd gerne prale med. Det er bare så skønt når de begynder at kunne komme lidt rundt selv. Carla kunne det meget tidligt og så glemte hun det i et par måneder.

Anmeld

10. juni 2010

Bondepigen

Wauw hvor er hun dygtig!

Pral alt det du lyster. Vores guldklumper er jo nok vores største bedrifter. Emma er i hvert fald min største bedrift!

Anmeld

10. juni 2010

Vingummien

Hvor er hun dygtig

Anmeld

10. juni 2010

Ida.

Den første gang Annika trillede - det var fra mave til ryg - gav jeg mig til at tude og det kom fuldstændig bag på mig, at jeg reagerede sådan, men jeg var bare så skidehamrende stolt så pral du bare, for dygtig det er hun i hvert fald din lille Dicte!!

Anmeld

11. juni 2010

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Den første gang Annika trillede - det var fra mave til ryg - gav jeg mig til at tude og det kom fuldstændig bag på mig, at jeg reagerede sådan, men jeg var bare så skidehamrende stolt så pral du bare, for dygtig det er hun i hvert fald din lille Dicte!!

Jeg har filmet det nu, for det var for stort for mig til bare sådan at ske uden at blive dokumenteret

Anmeld

11. juni 2010

Ida.

Majastina skriver:

Jeg har filmet det nu, for det var for stort for mig til bare sådan at ske uden at blive dokumenteret

Hehe - det gjorde jeg også...og kan da se, jeg har skrevet forkert, hun trillede fra ryg til mave som det første - det samme gjorde Lina...skøre unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.