Hyyyyyl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Daisy

Ej hvor jeg bare har tudet i dag. Jeg er mor til 2 dejligt børn og gravid i 7 måned. Jeg er mega træt og dårlig hele tiden, er endda kommet på krykker på grund af bækkenløsning. Min dejlige mand prøver det han kan, men da han begynder arbejde kl. 4-5 om morgenen er det op til mig at få afleveret vores børn i skole og børnehave. Der har været nogle gange hvor børnene har misset skolen eller børnehaven. Men jeg synes da vi har gjort det godt. I går var jeg hos lægen med begge børn ( om morgenen da det var den eneste tid der var ) Min datter til 5 års check og min søn der har et svækket imunforsvar. Min datter fik sprøjte, som hun klarede uden så meget som at blinke.

I nat blev min datter så dårlig og græd det meste af natten, havde feber. Jeg har ikke fået sovet serligt meget, og det har min søn heller ikke ( han har det skidt med at lillesøster har det dårligt ) Jeg beslutter at vi bliver hjemme i dag, da vi alle jo var udkørte og først fik sovet kl 7 her i morges.

Sååå begynder det rigitgt sjove. Først et brev fra banken om at de ikke har betalt vores husleje, fordi der mangler 1000kr på budgetkontoen. Så en telefonopringning fra henholdsvist børnehave og skole om at børnene altså ikke skal være så meget fraværende ( 4 dage i 1 måned???? ) Så også et brev fra skat om at jeg skal betale 8000kr tilbage for forrige år. Hvad? Jeg har været arbejdsløs sidste år, så hvordan dælen kan jeg have betalt hele 8000kr for lidt i skat????

Øj hvor denne dag hvar bare været møj....sidder nu og venter på en telefonopringning fra min bankrådgiver, men jeg orker bare ikke flere folk der påpeger hvor skidt en forælder jeg er der ikke har styr på en skid!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

lollandpigen

Kan bestemt god følge dig.... Je ghar også bækkenløsning og gravid i 8 månede med 2 børn i forvejen. Min kæreste har både i dag og tirsdag mødt 6-22 så je ghar stået med det hele selv og det er bare hårdt. Jeg prøver at få det bedste ud af det og glæder mig over den hygge tid vi har når børnene er hentet i dagpleje og SFo men de ter rigtigt hårdt noglegange....

Min kæreste arbejder som pedægog og er selvstændig brolægger ved siden af og vi har lige haft en total dum periode hvor 3 kunder ikke betalte deres regninger til tiden vi har stadig 25000 kr ude at hænge hos 1 kunde og det er bare noget der slider.

Hvordan kan det være der ikke har være ttil jeres husleje?? Er du pludselig blevet arbejdsløs eller?? Jeg ved bestemt godt hvordan det er at sidde i saksen økonomisk ikke sjovt....

Stort knus til dig

Anmeld

10. juni 2010

marhemor

Daisy skriver:

Ej hvor jeg bare har tudet i dag. Jeg er mor til 2 dejligt børn og gravid i 7 måned. Jeg er mega træt og dårlig hele tiden, er endda kommet på krykker på grund af bækkenløsning. Min dejlige mand prøver det han kan, men da han begynder arbejde kl. 4-5 om morgenen er det op til mig at få afleveret vores børn i skole og børnehave. Der har været nogle gange hvor børnene har misset skolen eller børnehaven. Men jeg synes da vi har gjort det godt. I går var jeg hos lægen med begge børn ( om morgenen da det var den eneste tid der var ) Min datter til 5 års check og min søn der har et svækket imunforsvar. Min datter fik sprøjte, som hun klarede uden så meget som at blinke.

I nat blev min datter så dårlig og græd det meste af natten, havde feber. Jeg har ikke fået sovet serligt meget, og det har min søn heller ikke ( han har det skidt med at lillesøster har det dårligt ) Jeg beslutter at vi bliver hjemme i dag, da vi alle jo var udkørte og først fik sovet kl 7 her i morges.

Sååå begynder det rigitgt sjove. Først et brev fra banken om at de ikke har betalt vores husleje, fordi der mangler 1000kr på budgetkontoen. Så en telefonopringning fra henholdsvist børnehave og skole om at børnene altså ikke skal være så meget fraværende ( 4 dage i 1 måned???? ) Så også et brev fra skat om at jeg skal betale 8000kr tilbage for forrige år. Hvad? Jeg har været arbejdsløs sidste år, så hvordan dælen kan jeg have betalt hele 8000kr for lidt i skat????

Øj hvor denne dag hvar bare været møj....sidder nu og venter på en telefonopringning fra min bankrådgiver, men jeg orker bare ikke flere folk der påpeger hvor skidt en forælder jeg er der ikke har styr på en skid!!!!!

sender lige et og håber at det hele løser sig...

Anmeld

10. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Daisy skriver:

sikke da en møgdag! Øv bøv...

Kan vist ikke sige noget der gør den bedre, men du får et kæmpe kram og et "du er bestemt ikke en dårlig mor!!!".... Jeg ville også lade mine unger blive hjemme efter sådan en nat, og jeg synes IKKE 4 dage på en måned er meget!

Anmeld

10. juni 2010

<3

Kender alt til bækkenløsning og synes du klarer det fantastisk! Mht. økonomien så synes jeg da det lyder lidt mærkeligt at banken klager over 1000kr hvis de gjorde det her øhh Og synes heller ikke at 4dage på 1måned lyder af meget hvis de vel og mærke ringer til skolekammerater og får lavet lektierne...

Næh du får et kram af mig

Anmeld

10. juni 2010

3xM

sikke en møgdag , op med humøret det vender forhåbenligt snart

Anmeld

10. juni 2010

AnneBJ

Også et kram herfra, til dine børns bedste mor!!

Anmeld

10. juni 2010

Daisy

Tak alle sammen for de dejlige ord. Nogle gange så flyder bægeret bare over.

Ang banken, så har de en nul overtræk regel, selv om penge kommer ind få dage efter. Og det koster os sku 150kr når de tilbagetrækker pengene sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.