Ej hvor jeg bare har tudet i dag. Jeg er mor til 2 dejligt børn og gravid i 7 måned. Jeg er mega træt og dårlig hele tiden, er endda kommet på krykker på grund af bækkenløsning. Min dejlige mand prøver det han kan, men da han begynder arbejde kl. 4-5 om morgenen er det op til mig at få afleveret vores børn i skole og børnehave. Der har været nogle gange hvor børnene har misset skolen eller børnehaven. Men jeg synes da vi har gjort det godt. I går var jeg hos lægen med begge børn ( om morgenen da det var den eneste tid der var ) Min datter til 5 års check og min søn der har et svækket imunforsvar. Min datter fik sprøjte, som hun klarede uden så meget som at blinke.
I nat blev min datter så dårlig og græd det meste af natten, havde feber. Jeg har ikke fået sovet serligt meget, og det har min søn heller ikke ( han har det skidt med at lillesøster har det dårligt ) Jeg beslutter at vi bliver hjemme i dag, da vi alle jo var udkørte og først fik sovet kl 7 her i morges.
Sååå begynder det rigitgt sjove. Først et brev fra banken om at de ikke har betalt vores husleje, fordi der mangler 1000kr på budgetkontoen. Så en telefonopringning fra henholdsvist børnehave og skole om at børnene altså ikke skal være så meget fraværende ( 4 dage i 1 måned???? ) Så også et brev fra skat om at jeg skal betale 8000kr tilbage for forrige år. Hvad? Jeg har været arbejdsløs sidste år, så hvordan dælen kan jeg have betalt hele 8000kr for lidt i skat????
Øj hvor denne dag hvar bare været møj....sidder nu og venter på en telefonopringning fra min bankrådgiver, men jeg orker bare ikke flere folk der påpeger hvor skidt en forælder jeg er der ikke har styr på en skid!!!!!
Anmeld