mmmmmmm Citron måner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

er en ganske undervurderet spise..... jeg har snart spist ½ citron måne..... og drukket en dåse Cola til.... ups.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Ida.

Haha - sej tråd og jeg kan kun være enig

Anmeld

10. juni 2010

Ranarupta

Hehe, jeg elsker "smørstænger", rosenbrød, studenterbrød, ja, alt sådan noget snasket noget.

Godt, vi skal hjem til Alberts oldeforældre og vise ham frem. De skal nemlig fedes op, så dér medbringer vi ALTID snasket kage

Måske jeg også skal have en cola zero med?

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

Haha - sej tråd og jeg kan kun være enig

det er GODT jeg ikke lider af diabetes..... men med den adfærd jeg udviser i disse dage så er det vidst kun et spørgsmål om tid... jeg tror det er en kombination af søvnmangel, rygsmerter og PMS... så vokser den søde tand....

Anmeld

10. juni 2010

Karo

Det er godt nok længe siden jeg har spist citron måne. Det kunne være jeg skulle købe en næste gang jeg er ude og handle og gøre dig kunsten efter.

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Det er godt nok længe siden jeg har spist citron måne. Det kunne være jeg skulle købe en næste gang jeg er ude og handle og gøre dig kunsten efter.

det ville lette min samvittighed med 10 tons;0)

Anmeld

10. juni 2010

otlitrom

Jeg tror vist jeg skal i netto.... Du frister!!

Anmeld

10. juni 2010

anna-jonas

Karina.............hvis vi nogensinde får arrangeret et Ns-træf, hvor vi kommer sammetid, så LOVER jeg dig, at jeg får Jan til at bage en citronmåne. Prøv liiiige at spørge, om den smager mums???

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Karina.............hvis vi nogensinde får arrangeret et Ns-træf, hvor vi kommer sammetid, så LOVER jeg dig, at jeg får Jan til at bage en citronmåne. Prøv liiiige at spørge, om den smager mums???

åååååååååååååååååååååååh Mette! jeg glæder mig!

Anmeld

10. juni 2010

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

er en ganske undervurderet spise..... jeg har snart spist ½ citron måne..... og drukket en dåse Cola til.... ups.....

Du lyder som mig... Jeg har i dag fortæret 2 dobbelte snickers- vi havde ingen citron måne nemlig...

og der ryger nok lidt mere ned senere- men det er jo også til valdemar så vi deler. ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.