Jeg er jo helt ny i det med at være husejer, men måske nogle af jer har lidt erfaring.
Vi har købt et hus, hvor der i baghaven ligger en sø (altså en del af en sø). Dernede er der en skøn udsigt, og så er det jeg tænker, at det kunne være dejligt med en bænk dernede ved søen.
Jeg troede sådan en bænk kostede et par hundere kroner, men efter at have surfet lidt rundt på nettet er det nu gået op for mig at den koster mellem 1000-1500kr Det synes jeg er vildt mange penge!!! Så nu vil jeg gerne have at det er den 'rigtige' bænk jeg køber.
Mit problem er, at bænken skal kunne tåle at stå ude hele året (jeg gider ikke løbe frem og tilbage med en bænk) og den skal stå inde under et højt træ. Sådan et træ står jo smider blade osv. , og så var det jeg tænkte: Bliver sådan en bænk bare 'ulækker' så man slet ikke har lyst til at sidde på den? og skal den være hvid ellere hellere 'træ-farvet'. Bliver en hvid hurtig fuld af alger/mos osv. og er grim ud, eller er det det samme udanset hvad man vælger.
Jeg kunne godt tænke mig noget i retning af en Trip Trap bænk, men jeg vil ikke købe den originale. Den er simpelthen for dyr!!!!
Anmeld