Gå gå..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

hc=k

Først vil jeg lige understrege at jeg Ikke forsøger at sammenligne og at jeg Ikke er nervøs for min egen dreng..

Nå hehe here goes.

Hvor lang tid gik der fra jeres babs kunne gå ved møblerne til de kunne gå selv??

Min dreng er 14 måneder så det er ikke fordi han er den hurtigste, men det er helt okay. Han kan nu gå mellem møblerne, ved en gåvogn og med os i hænderne. Gå gå siger han hehe han vil gå hele tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

steph0804

Uha min dreng har kunne gå ved møblerne, mellem møblerne og alt det siden han var 9 måneder og han er først nu begyndt at tage enkelte skridt når der er for langt mellem møblerne, han bliver et år på søndag, men han møvede sig også frem i 2 måneder inden han begyndte at kravle, så han øver sig længe

Anmeld

10. juni 2010

trunte89

Her gik der rigitg længe før hun rigtig begyndte at gå. Hun tog sine første skridt da hun var 11 mdr. Hun fik dræn i ørene da hun var 15 mdr, og der var hun lige begyndt at gå lidt selv, det stoppede dog da hun fik det dræn i. Så gik det lidt i stå.

Så hun har været en 16 mdr før hun selv gik rigtigt.

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Først vil jeg lige understrege at jeg Ikke forsøger at sammenligne og at jeg Ikke er nervøs for min egen dreng..

Nå hehe here goes.

Hvor lang tid gik der fra jeres babs kunne gå ved møblerne til de kunne gå selv??

Min dreng er 14 måneder så det er ikke fordi han er den hurtigste, men det er helt okay. Han kan nu gå mellem møblerne, ved en gåvogn og med os i hænderne. Gå gå siger han hehe han vil gå hele tiden..

hej ven

er der en update på den der DP et sted?

Anmeld

10. juni 2010

hc=k

Ni-ko-li-ne skriver:

hej ven

er der en update på den der DP et sted?

Ja det er der. Vi holdt møde og jeg fik snakket min sag. Dagplejemoren undskyldte mange gange, faktisk til min store overreskelse. Dagplejepædagogen snakkede om en masse ting vi kunne gøre og så snakkede vi om at vi ville give det en ekstra chance og hvis det kommer tilbage til det samme så flytter vi Kristopher. Han er rigtig glad for sin dagpleje og han er rigtig dårlig til at takle forandringer så hvis den her løsning kan fungre så er det klart at fortrække, men jeg kan fandme love dig for at jeg råber op hvis det sker igen. og jeg har sagt at jeg holder meget øje med tingende.

Jeg er stolt over at jeg tog styringen.

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Ja det er der. Vi holdt møde og jeg fik snakket min sag. Dagplejemoren undskyldte mange gange, faktisk til min store overreskelse. Dagplejepædagogen snakkede om en masse ting vi kunne gøre og så snakkede vi om at vi ville give det en ekstra chance og hvis det kommer tilbage til det samme så flytter vi Kristopher. Han er rigtig glad for sin dagpleje og han er rigtig dårlig til at takle forandringer så hvis den her løsning kan fungre så er det klart at fortrække, men jeg kan fandme love dig for at jeg råber op hvis det sker igen. og jeg har sagt at jeg holder meget øje med tingende.

Jeg er stolt over at jeg tog styringen.

skide godt!

jamen så ved hun jo godt selv at det ikk var OK! super!

Anmeld

10. juni 2010

hc=k

Ni-ko-li-ne skriver:

skide godt!

jamen så ved hun jo godt selv at det ikk var OK! super!

Ja det er fandme en fed fornemmesle at man faktisk har gjort en forskel

Anmeld

10. juni 2010

XXSS

hc=k skriver:

Nå hehe here goes.

Omkring 14-15 mdr, men da havde hun været syg i tre indtil - så på de tre måneder med sygdom skete der absolut ingenting, der var hun bare puttesyg.

Anmeld

10. juni 2010

Mira0911

Julie går ikke selv endnu.. Hun kan gå og holde ved sofa, stole og borde... Gåvogn vil hun slet ikke have noget med at gøre...

Hun ser helst at vi holder hende i begge hænder når hun skal gå, og den går jeg ikke med til i længden... Så finder hun aldrig balancen...

Jeg kan ikke have at min familie går rundt med hende i begge hænder og har sagt det til dem, hun skal også lære selv at finde balancen...

Skønt din søn er så ivrig efter gå...

Anmeld

10. juni 2010

Daisy

Begge mine gik uden hjælp ved 10 måneders alderen. Mor her gik da jeg var 6 måneder, har heller aldrigt kunnet været i ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.