Brunsviger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.958 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Anne85

Halløj kloge husmødre

Hvordan er en brunsviger på 2. dagen?? Får familien til fødselsdags brunch lørdag og har planer om bl.a. at lave en brunsviger kagemand... men kan den evt laves fredag efetrmiddag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

linemus

tror den bliver lidt tør. kan du ikke lave dejen fredag og lade den hæve i køleskabet natten over? så skal du ikke gøre så meget lørdag.

- line

Anmeld

11. juni 2010

LinLin

Ved det ikke - men nu fik jeg lyst til kage...

Anmeld

11. juni 2010

Pige2009

Anne85 skriver:

Halløj kloge husmødre

Hvordan er en brunsviger på 2. dagen?? Får familien til fødselsdags brunch lørdag og har planer om bl.a. at lave en brunsviger kagemand... men kan den evt laves fredag efetrmiddag??

Den bliver ALT for tør. Jeg plejer at lave den klar aftenen før inden jeg går i seng, og så lade den stå på køl til om morgenen, for så er den lige klar til at blive smidt i ovnen og er helt lun og frisk til  gæsterne ankommer

K.h. Linda, som har bagt mange brunsvigere

Anmeld

11. juni 2010

DK

Brunsviger... ahhh savle savle...

Her i østjylland kan man ikke opdrive en anstændig brunsviger nogen steder! Det er altså kun på fyn og i nordjylland de kan den slags!

Har aldrig givet mig i kast med at bage selv, så det kan jeg desværre ikke svare på!

Anmeld

11. juni 2010

Anne85

Søde piger... I er for sent ude... nu er den bagt Nå... jeg har tænkt mig lige at lune den i ovnen imorgen og så må det være det - hvis den er tør må de spise sig mæt i alt det andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.