Jeres vægt da I var 19+2??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Nadia&Daniel

Som overskriften siger: hvad var jeres vægt da I var omkring 19+2??

Synes tiden går meget langtsom (ikke ugerne), men mavens vokseri - så er bange for at det er mig som er for lille

Går mig lidt meget på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

oo

altså...jeg har ikke taget på endnu i denne graviditet og jeg er 22+1 - og min mave er STOR jeg tror ikke du skal bekymre dig så meget om det, så længe du spiser ordentligt og ikke ligefrem taber dig (især hvis du er normalvægtig i forvejen).

Anmeld

10. juni 2010

Nadia&Daniel

Jeg plejer at ligge på 52-53 kg.. Da jeg var 8 uger henne lå jeg på 51.9 (52 kg.) og nu svinger jeg meget imellem 53-54 kg..

Anmeld

10. juni 2010

hc=k

Du skal ikke tænke så meget over det. Jeg tog 10 kg på på 14 dage til sidst.

Så længe lægen ikke siger at du er for tynd så slap du bare af..

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

Nadia&Daniel skriver:

Jeg plejer at ligge på 52-53 kg.. Da jeg var 8 uger henne lå jeg på 51.9 (52 kg.) og nu svinger jeg meget imellem 53-54 kg..

Alt jeg vejede inden jeg blev gravid 51 kg og er 170 høj.. sidst jeg var på vægen ca. uge 20 eller 21 der vejede jeg 59 kg og jeg er nu i uge 23 +3 og ved engentlig ikke hvad jeg vejer.. men du behøver ikke være nervøs, tro mig lige med et så kommer det

Anmeld

10. juni 2010

oo

Nadia&Daniel skriver:

nårh, men så har du jo taget lidt på er der nogen der har nævnt noget om din vægt ved scanninger/lægebesøg/jordemorbesøg? for ellers ville jeg ikke bekymre mig ellers ring til jordemoderen, de plejer at være søde til at svare på spørgsmål (eller dvs min er i hvert fald)

Anmeld

10. juni 2010

Nadia&Daniel

Tjuhl skriver:

nårh, men så har du jo taget lidt på er der nogen der har nævnt noget om din vægt ved scanninger/lægebesøg/jordemorbesøg? for ellers ville jeg ikke bekymre mig ellers ring til jordemoderen, de plejer at være søde til at svare på spørgsmål (eller dvs min er i hvert fald)

Da jeg var til første samtale, sagde hun at de var/er begyndt med ikke at gå så meget op i det, hun tjekkede ikke min vægt. Men skal til scanning næste onsdag, så må jeg lige spørge der

Anmeld

10. juni 2010

LilleMor10

Nadia&Daniel skriver:

Som overskriften siger: hvad var jeres vægt da I var omkring 19+2??

Synes tiden går meget langtsom (ikke ugerne), men mavens vokseri - så er bange for at det er mig som er for lille

Går mig lidt meget på

min vægt sagde på daværende tidspunkt - 6 kg. (havde meget slem kvalme og opkast, og man kunne ikke se jeg var gravid, 

Men tjah, 4 uger efter gav vægten comeback hehe 

maven kom dog først rigtig omkring 29, resten lignede jeg bare en der havde spist lidt for meget julekonfekt hehe

Anmeld

10. juni 2010

Low

Jeg havde taget 2 kg på tror jeg. Jeg tænkte meget på det med vægten, om den lille voksede som den skulle. Jeg har også før oprettet sådan en her tråd for jeg var ret nervøs. Jeg har vedlagt et billede da jeg var 19+4. Jeg synes først at min mave voksede ekstremt da jeg kom i 3 trimester. Nu har jeg taget 20kg på  men jeg har også fået vand i kroppen.

Du vokser helt sikkert som du skal

Hilsen Ditte, 39+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juni 2010

Nadia&Daniel

Tak for alle svarene  Er lidt mere rolig nu (nok også fordi jeg går alene hjemme 5 dage om ugen, så har god tid til at tænke - lidt for meget- over tingene)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.