Skønnet af Jordermoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Mariekjellerup

Lunae skriver:

Vores lillepige blev skønnet til 1040 kg.. Hun sagde, at hun nok ville komme til at veje mellem 3000-3500 kg, når hun kommer ud! Nu må vi se :-)

Når okay.

Så behøver jeg ikke at være så nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Mariekjellerup

Low skriver:

Da jeg var 27+3 der skønnede hun min knægt til at veje 1200g.

Jeg var til 3D da jeg var 30+1 og det blev han sat til at veje 1900g.

Sidst han blev skønnet af min JM der var jeg 37+3 og der satte hun ham til at veje 2800 - 3000g ca. 

Nu er jeg 39+2 og jeg skal op igen til min JM imorgen.

Men jeg har hørt mange gange at de skønner lidt forkert, nogle gange meget. Et par dage inden min veninde fik AKS der satte de hendes søn til at veje 3500g ca men han var 4500g da han kom ud

Når okay, så de kan godt skønne rimelig meget ved siden af hvis det er

men min jordermoder sagde, at hun trives rigtig godt der inde det var da det vigtigste

Anmeld

10. juni 2010

Low

Mariekjellerup skriver:

Når okay, så de kan godt skønne rimelig meget ved siden af hvis det er

men min jordermoder sagde, at hun trives rigtig godt der inde det var da det vigtigste

Ja.. jeg er nu også ret sikker på at din baby vokser som den skal . Ellers havde din JM sagt noget men jeg kan godt forstå at man lige tænker en ekstra gang når hun siger på en pæn måde at det nok ikke bliver en stor baby

Anmeld

10. juni 2010

Mariekjellerup

Low skriver:

Ja.. jeg er nu også ret sikker på at din baby vokser som den skal . Ellers havde din JM sagt noget men jeg kan godt forstå at man lige tænker en ekstra gang når hun siger på en pæn måde at det nok ikke bliver en stor baby

Ja for ellers havde hun vel sat noget kontrol igang

men man tænker da lige om der er noget man skal være nervøs for eller

Anmeld

10. juni 2010

Lunae

Hehe! Hun kommer forhåbentlg ikke til at veje 3500 kg.. Det er selvfølgelig kun g! My bad :-)

Anmeld

10. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

I begge mine graviditeter er begge børn skønnet til 1300 g. i uge 29.

Min datter på 5 år vejede ved fødslen 3280 g., og hende jeg bærer på nu skønnes til at have en fødselsvægt på ca. 3500 g.

Anmeld

10. juni 2010

Bebsen

Da jeg sidst var til JM, 29+6, blev min dreng skønnet til 1800-2000g !! Og JM gættede på at han ville veje over 4kg ved fødsel...

Min søster har dog fortalt mig at alle hendes 3 unger blev skønnet til at være større, end de egentligt var, så tror ikke man skal tage skønnet SÅ alvorligt...

Anmeld

10. juni 2010

Corn

Da jeg kom på fødegangen 36+0 med den første, skønnede de ham til 2800 og 5 timer senere var han født og vejede 3250 så de er ikke helt ufejlbarlige i deres skøn...

Anmeld

10. juni 2010

lulleh

Mariekjellerup skriver:

Hej alle sammen.

Jeg var til jordermoder igår, og alt var fint med lille pigen, hun lå med hovedet ned af så det var bare godt

Men så skulle hun skønne hende, og hun sagde at jeg ikke kom til at føde et barn på 4 kg, da hun kun skønnede hende til at være 1000g.

kan i huske hvad jeres pige/dreng blev skønnet til i uge 29?

Knus marie

Da jeg var til jdm i uge 29 . blev han skønnet til 1200gram

og sidst jeg var ved jdm 36+0 blev han skønnet til 2600gram.

Marie 37+2

Anmeld

10. juni 2010

isimaven

silja blev skønnet til at veje 1400 gr i 28+3 - og Julius blev skønnet til 1200 gr i 27+3 han kom ud 11 dage før termin og vejede 3250, silja vejede 2600 ved sin fødsel i 39+1 Så mon ikke det bliver en fin størrelse din lille får  

knus isimaven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.