Vilma - 10 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

LauraLW

Puha, synes tiden går hurtigt lige pludselig... Hun er stadig en baby (selvom hendes far mener at hun går under kategorien "barn" nu) men hold op hvor sker der meget med hende.

Og heldigvis bliver det her mor-noget også nemmere for hver dag der går. - Det er rart at opdage at alle de ting man var bekymret for heldigvis kommer automatisk til en.

Her er lidt billeder fra den seneste tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

DK

Arghh hvor er hun sød!! Ihhh jeg glææææder mig som en sindsyg nu til min baby kommer ud. (ja efter juuuul OMG der er længe til, he he)

Rigtig smuk baby! Slet ikke barn endnu!

Knus Ditte

Anmeld

10. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ÅRH... smelte smelte smelte

Anmeld

10. juni 2010

Valle81

Jamen altså:0) Smlete, grine, smile, smelte:0)

Hold da op, og kan se hun allerede kan holde om ting og putte i mund:0) Super flot - Anton vil overhovedet ikke røre ved noget eller holde om noget, kun konstant prøve at se om han kan proppe begge hænder ind i munden på en gang:0)

Anmeld

10. juni 2010

LauraLW

DK skriver:

Arghh hvor er hun sød!! Ihhh jeg glææææder mig som en sindsyg nu til min baby kommer ud. (ja efter juuuul OMG der er længe til, he he)

Rigtig smuk baby! Slet ikke barn endnu!

Knus Ditte

Nej vel? Han er lidt sjov og ENORMT uvidende nogle gange hehe. - men hun er altså en lille baby et stykke tid endnu :-)

Og mange tak, vi synes jo også selv hun er meget sød hehe.

Hvornår er det du har termin?

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

Årh hun er bare for sød den lille prinsesse

Anmeld

10. juni 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Hold da op, og kan se hun allerede kan holde om ting og putte i mund:0) Super flot - Anton vil overhovedet ikke røre ved noget eller holde om noget, kun konstant prøve at se om han kan proppe begge hænder ind i munden på en gang:0)

DET gør hun også hele tiden.. altså det med hænderne. - Men vi træner det andet hehe.

Har hørt om sådan en bide pind (kan ikke huske hvad den hedder) fra tommy tippie, den skulle være ret god til det der... prver lige at finde et link...

Anmeld

10. juni 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

http://www.onlinekids.dk/shop/bidestav-fra-tommee-3623p.html

Anmeld

10. juni 2010

Mette.

Hold da op en lækker lille pige!

Anmeld

10. juni 2010

Tulle28

Milde moster, hvor er hun da bare en lækker lille basse Kan hun også allerede holde hovedet selv?!

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.