hva kan det være ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Miia90

igår fik jeg bobler nede i underlivet, hertil morgen har jeg har mange sure opstød hvor jeg kastede lidt op og har en murren i maven hvor det bobler lidt. og min mave er begyndt og sige mange sjove lyde

hva kan det være?

Kram Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Mira0911

Miia90 skriver:

igår fik jeg bobler nede i underlivet, hertil morgen har jeg har mange sure opstød hvor jeg kastede lidt op og har en murren i maven hvor det bobler lidt. og min mave er begyndt og sige mange sjove lyde

hva kan det være?

Kram Mia

Det er lidt svært at sige... Hvis du er gravid, vil jeg mene det er fosteret der bobler rundt... Kan ikke ellers komme på hvad det skulle være...

Anmeld

10. juni 2010

Miia90

jeg har bare ægløsning mellem d. 7 og 12 juni. så kan jeg hellere være gravid så hurtigt og allerede have symtomer ?

Anmeld

10. juni 2010

Mira0911

Miia90 skriver:

jeg har bare ægløsning mellem d. 7 og 12 juni. så kan jeg hellere være gravid så hurtigt og allerede have symtomer ?

Det var bare mit bud.. Nu vidste jeg heller ikke hvordan din cyklus er.. så derfor kom jeg med det bud...

Anmeld

10. juni 2010

Stumpen

Miia90 skriver:

Nej det tvivler jeg stærkt på at du kan, jeg tror det er din psyke der spiller dig et pus..

Anmeld

10. juni 2010

Miia90

OkaY

Anmeld

10. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miia90 skriver:

jamen mon ikke det så er ægløsningen du kan mærke?

Anmeld

10. juni 2010

Miia90

det kan godt være. men har slet ikk ondt !

Men vi er ihverfald kaniner herhjemme i øjeblikket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.