han har skippet mælkeprodukter :((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

3xM

Min søn på 5 år er gået i strejke over mælkeprodukter : mælk yougurt, drikke yougurt.. mv. nogen ideer til hvordan jeg for dækket hans kalk os. behov eller for det i ham det er jo nu han har brug for det (

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

mariaogmarcus skriver:

Min søn på 5 år er gået i strejke over mælkeprodukter : mælk yougurt, drikke yougurt.. mv. nogen ideer til hvordan jeg for dækket hans kalk os. behov eller for det i ham det er jo nu han har brug for det (

på apoteket findes der kalkvitaminer til børn.... dem ville jeg bare give ham og så lade være med at fokusere mere på mælkeprodukterne.... så skal det nok komme af sig selv:0)

der er også en masse kalk i f.eks broccoli og mandler:0)

Anmeld

10. juni 2010

3xM

og ikke bare via en tablet-ønsker gerne en god solid kost til vokse barnet ...

andre må da have oplevet mad og drikke problemer over en længere periode ???

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

mariaogmarcus skriver:

og ikke bare via en tablet-ønsker gerne en god solid kost til vokse barnet ...

andre må da have oplevet mad og drikke problemer over en længere periode ???

jamen så mandler og grønne grøntsager:0)

og mælk i maden...

mit bedste råd må være at flytte fokus væk fra at han ikke vil have mælken... f.eks. hæld mælken op i et glas... hvis han så ikke vil drikke det så bare sæt det væk uden at kommentere det ....

Anmeld

10. juni 2010

3xM

Ni-ko-li-ne skriver:

på apoteket findes der kalkvitaminer til børn.... dem ville jeg bare give ham og så lade være med at fokusere mere på mælkeprodukterne.... så skal det nok komme af sig selv:0)

der er også en masse kalk i f.eks broccoli og mandler:0)

Hej

jeg ville rigtig undgå at stoppe andet i ham en alment vitamin tilskud...

syntes bare at skulle give ham kalk, fiskeolie, og alm vitamin pille er meget for et barn...

Knus

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

mariaogmarcus skriver:

Hej

jeg ville rigtig undgå at stoppe andet i ham en alment vitamin tilskud...

syntes bare at skulle give ham kalk, fiskeolie, og alm vitamin pille er meget for et barn...

Knus

ja det er vi helt enige om:0)

jeg mener bare at jeg så, at der fandtes tygge vitaminer med ekstra kalk... altså på apoteket...

Anmeld

10. juni 2010

3xM

Ni-ko-li-ne skriver:

jamen så mandler og grønne grøntsager:0)

og mælk i maden...

mit bedste råd må være at flytte fokus væk fra at han ikke vil have mælken... f.eks. hæld mælken op i et glas... hvis han så ikke vil drikke det så bare sæt det væk uden at kommentere det ....

jahhh har også prøvet at se bort fra det og han er normalt et alt spisende barn selv gule ærter har han guffet m velbehag, men strejker for vildt også på grønt...

Han er jo frisk og fuld af energi, men 5 år er man jo en bevist herre også så er lidt i vildrede over om man skal være large eller hård for at bibeholde hans hidtile gode vaner

Anmeld

10. juni 2010

B&J

mariaogmarcus skriver:

hvad med i ost ellers kan du jo blente lidt jordbær eller banan i  som en milk shake

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

mariaogmarcus skriver:

jahhh har også prøvet at se bort fra det og han er normalt et alt spisende barn selv gule ærter har han guffet m velbehag, men strejker for vildt også på grønt...

Han er jo frisk og fuld af energi, men 5 år er man jo en bevist herre også så er lidt i vildrede over om man skal være large eller hård for at bibeholde hans hidtile gode vaner

det er kanon svært! :0) man vil jo bare det bedste!

nogen gange finder børn bare ud af at de får opmærksomhed ved at gøre sådanne ting.... det er derfor jeg tror du skal ignorere det fuldstændig....

Anmeld

10. juni 2010

3xM

Har nemlig prøvet at blende og lave smoothis mv. den bandit er bare stædig som p...

men kan godt være er hans opmærksomhed der strejker den tanke havde jeg ikke lige fået

med kommende lillebror og flytning, start i før skole så skal der vel komme en reaktion af en art hrmmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.