Anonym skriver:
 Hej
 Jeg står i den uheldige situation at min datters far mener min datter har været udsat for seksuelle overgreb - fordi hun som alle andre børn på hendes udviklingtrin er meget fokuseret på forskellen mellem drenge og piger. Jeg har snakket med en psykolog længe før hendes far bragte dette på banen fordi hun i en længere periode har været bange for at der ville ske hende noget og psykologen forklarer mig at det er normalt at børn når et stadie hvor der er angst af den ene eller anden art og at nogle (min datter bl.a.) reagere voldsommere end andre.
 Hun er 5 år og lige startet i SFO hvor hun kommer hjem og har lært meget mærkelige ord, men jeg tænker at det vel er hvad man kan forvente når hun render med større børn eftersom der i SFO'en går børn op til 3. kl.
 Det korte af det lange er at min datters far mener der er mistanke om seksuelle overgreb i MIN familie!! Jeg er fuldstændig lamslået og har en fornemmelse af at det hænger lidt sammen med at jeg venter barn med min kæreste og at vi har etableret os det man kalder fam. DK med snart bØrn, hund, lækker lejlighed osv. Han har lavet en indberetning til kommunen og det eneste jeg kan gøre er at stå til og vente på at få dommebrevet med posten som tilmed strejker. Jeg er uddannet pædagog og har forsikret hendes far om at hvis jeg havde den mindste mistanke omkring overgreb ville jeg selvfølgelig handle, men at jeg ikke så nogle tegn på mistrivsel i forhold til vores datter.
 ÅHH Nogle der har oplevet noget lign og som kan fortælle mig lidt om proceduren og hvordan jeg kan forholde mig? Jeg har allerede nu taget kontakt til advokat, psykologen igen og fået ny tid, vil indhente udtalelser fra BH og SFO og forsøge at få et møde alene i statsforvaltningen hvor jeg kan udtrykke min frustration og forhåbentlig få lidt rådgivning til hvordan jeg skal forholde mig. Jeg er fuldstændig lamslået og har sygemeldt mig fra job .  Skal til lægen idag og håber på at få en sygemelding frem til min barsel til sep, da dette bliver en meget lang og hård proces for hele familien.
.  Skal til lægen idag og håber på at få en sygemelding frem til min barsel til sep, da dette bliver en meget lang og hård proces for hele familien.
 åh, jeg bliver helt trist på dine vegne...
 altså, hvis barnets fader har en reel bekymring, så skal den naturligvis tages seriøst... Det er jo hans ret... Men det er vigtigt at det ikke kommer til at gå ud over jeres datter!
 hvorfor mener han at det netop skulle være din familie? (det er noget af en beskyldning!!!!)
 mht. de der ord jeres datter lærer i SFO.... har du så nogengange hørt de ord børn, i en børnehave kan fyre af?
 det er jo helt naturligt, at jeres datter interesseret sig for foreskellen på piger og drenge.... det er da en del af at hun skal opbygge sig en seksualitet... for det skal børn og det gør de!
 I mine øjne har du ingen grund til bekymring, så længe du er sikker på at jeres datter trives og har det godt. Så er det også det som vil komme frem i denne sag!
 jeg kan godt forstå hvis det er hårdt! særligt når du er gravid osv... men du er nødt til at tale dig selv ro i sindet! du ved at jeres pige ikke har været udsat for noget grusomt! og så er det bare med at holde på det!