Svært ved at sove??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

2721

Som overskriften lyder, er jeg så den eneste der har svært ved at sove her i slutningen af graviditeten??? Jeg syntes jeg har så mange smerter at det efterhånden er mig umuligt at finde ro Og så ligger jeg nok også og spekulere meget over min forstående fødsel

knus her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Godmorgen!

Nej, du er bestemt ikke den eneste. Jeg har også enormt svært ved at finde ro om aftenen når jeg går i seng... Guuuuuud hvor jeg dog glæder mig til at kunne ligge på mavsen at sove igen - ZzzzZ Det er efterhånden anstrengende, at man kun kan ligge på enten højre eller venstre side - og forsøger man sig på ryggen, føles det jo nærmest som om der står et andet mennesker, og presser på ens brystkasse!

Samtidig vågner man tonsvis af gange i løbet af natten for at tisse, fordi baby presser sådan på forneden.

Men det gode er da heldigvis, at vi ikke har længe igen - det må vi begge trøste os med!

Ha' en dejlig dag.

Kh Corinna 37+4

Anmeld

10. juni 2010

tb

jeg har det os på samme måde.. vender og drejer fordi man bliver øm af at ligge i samme stilling hele natten.. og oppe og tisse en 3 gange.. og manden sover os vildt dårligt fordi jeg ikke gør andet end at snorke og ligge og puste og ømme mig hele natten

Anmeld

10. juni 2010

Anne85

Også her.... Synes nu ikke det er så svært at finde en stilling - kan godt ligge på ryggen. Men synes jeg har en frygtelig uro - og vender og drejer mig som en gal. Desuden vold sveder jeg og så vågner jeg en million gange og skal op og tisse. Og så ligegr jeg og tænker på alt muligt... den sidste uge har det selvfølgelig været vendingsforsøget (som så ikke blev til noget ), men elelrs ligger jeg bare og spekulerer på alt muligt mærkeligt.

Så jeg har ingen energi om dagen - men alligevel dur jeg ikke til at ligge mig ned og ta en middagssøvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.