Min lille babyboy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

ChatH

Ihh altså, Nu har vi været til scanning og hvor er det bare fantastisk!!! Stadigvæk en lille dreng- HELDIGVIS!!! (har vist købt rigtig meget blåt ind!!)

Han var dog noget stædig og ville ikke rigtig have taget billeder så fik en ny tid uden beregning!! Men lidt kom der ud af det!!

Vægtmæssigt lå han lidt højt, så en lille basse..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Ihh altså, Nu har vi været til scanning og hvor er det bare fantastisk!!! Stadigvæk en lille dreng- HELDIGVIS!!! (har vist købt rigtig meget blåt ind!!)

Han var dog noget stædig og ville ikke rigtig have taget billeder så fik en ny tid uden beregning!! Men lidt kom der ud af det!!

Vægtmæssigt lå han lidt højt, så en lille basse..

nååååårh lille mand..... det er bare super service, at man får en ny tid:0)

Anmeld

10. juni 2010

Karo

Han ser da så skøn ud som han ligger der

Da min veninde ventede hendes søn, ville han heller ikke ligge rigtigt til 3 D scaningen, så de fik også en ny tid uden beregning. Det er alletiders at hvis de ikke gider ligge rigtigt at man så bare kommer igen en anden dag.

Anmeld

10. juni 2010

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

nååååårh lille mand..... det er bare super service, at man får en ny tid:0)

Ja han er bare Dejlig!!

Anmeld

10. juni 2010

ChatH

Karo skriver:

Han ser da så skøn ud som han ligger der

Da min veninde ventede hendes søn, ville han heller ikke ligge rigtigt til 3 D scaningen, så de fik også en ny tid uden beregning. Det er alletiders at hvis de ikke gider ligge rigtigt at man så bare kommer igen en anden dag.

TAK!!! nu glæder jeg mig bare til han kommer ud til os!!!

Anmeld

10. juni 2010

TbCp

10. juni 2010

anna-jonas

En lille robust basse..................SÅDAN, skal den bare skæres, Chatarina. Glæder du dig ikke helt vildt?? Og pigerne...........de bliver da bare de bedste storesøstre.

Utrolig så gode sådan nogle 3D billeder er.

Anmeld

10. juni 2010

ChatH

Anna-jonas skriver:

En lille robust basse..................SÅDAN, skal den bare skæres, Chatarina. Glæder du dig ikke helt vildt?? Og pigerne...........de bliver da bare de bedste storesøstre.

Utrolig så gode sådan nogle 3D billeder er.

Jo jeg glæder mig bare helt vildt!!! det føles som om der er så lang tid til han kommer men alligevel er der kun ca. 10 uger tilbage

og jeg skal nå at indrette børneværelse og gøre klar. puuu så får jeg nærmest stress....

Tøserne glæder sig bare så meget vi har allerede mapper fyldt med tegninger og perleplader til lillebror så han skal nok blive en forkælet lille sag.

Håber de klarer det fint når først han kommer- men nu har vi ferie i uge 28-29-30-31 og så har de ferie sammen med mig og kasper når Valdemar er kommet ud. kasper har to ugers barsel der og så 2 ugers ferie. SKØNT!!!!

Anmeld

10. juni 2010

Jules

Hvor er det bare fantastisk Sikke en fin næse han har sig... Nu glæder jeg mig bare så meget mere til min.... Count down! 33 dage til :)

Anmeld

10. juni 2010

Vingummien

Ej hvor lækkert at du kan få nye billeder

Men de billeder der er nu lidt fine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.