R.i.p mobilos..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

mama09

Ja 2 mobiloser er druknet idag, min egen og arbejds mobilen! PIS!

Sku ikke først gang det sker.. Mig og mobil = NOT GOOD!

Så jeg nægter og gå ud og købe en, da Latifa smider rundt med den, og jeg kan alligevel kun holde den i live i min. 1 år

Nogen der har en tjekket, men billig mobilos til salg?

MØZZZZ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Trinehw skriver:

Så jeg nægter og gå ud og købe en, da Latifa smider rundt med den, og jeg kan alligevel kun holde den i live i min. 1 år

MØZZZZ

ha ha ha ha ha...

hvordan har du druknet dem?

Anmeld

10. juni 2010

mama09

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha ha ha ha...

hvordan har du druknet dem?

De drunkede i min lomme, fik hældt et glas ud over mig, og vandet røg ned i min lomme, hvor mine 2 mobiler lå, og jeg nåede ikke at redde dem i tide

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Trinehw skriver:

De drunkede i min lomme, fik hældt et glas ud over mig, og vandet røg ned i min lomme, hvor mine 2 mobiler lå, og jeg nåede ikke at redde dem i tide

for sørensen da osse!

nå men jeg har ingen mobilos til salg... eftersom jeg drukner mine i henholdsvis toiletter eller uder vandhanen

Anmeld

10. juni 2010

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

for sørensen da osse!

nå men jeg har ingen mobilos til salg... eftersom jeg drukner mine i henholdsvis toiletter eller uder vandhanen

Under vandhanen - øøøøh hvordan???

Anmeld

10. juni 2010

Vinker

Trinehw skriver:

MØZZZZ

Aaaarrh hvor TRÆLS!

Tror ikke vi har nogen tjekket mobil liggende - Det er vidst nogle gamle modeller...

Prøvede selv at tabe min mobil i toilettet sidste sommer - første og sidste gang jeg havde min mobil i baglommen!!! Men heldigvis kunne mobilen faktisk reddes. Dog lugter den lidt af tis nu, haha

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Under vandhanen - øøøøh hvordan???

hi hi...

jamen... den lå på kanten ved siden af vasken.... det så Nikoline og ville snuppe den, men skubbede den i stedet ned i vasken hvor jeg var ved at vaske hænder...

Anmeld

10. juni 2010

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

hi hi...

jamen... den lå på kanten ved siden af vasken.... det så Nikoline og ville snuppe den, men skubbede den i stedet ned i vasken hvor jeg var ved at vaske hænder...

Perfekt :o)

Den anden dag bad jeg Niklas Emil om at gå ud på badeværelset med en ny pakke vatpinde. Det ville han gerne og løb derud med det samme. Jeg undre mig så over at han blir derude og går ud for at se hvad han laver.... Han har så smidt dem ned i toilettet og står og kigger så op på mig med et smil som om han ville sige; seee mor er jeg ikke dygtig....

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Perfekt )

Den anden dag bad jeg Niklas Emil om at gå ud på badeværelset med en ny pakke vatpinde. Det ville han gerne og løb derud med det samme. Jeg undre mig så over at han blir derude og går ud for at se hvad han laver.... Han har så smidt dem ned i toilettet og står og kigger så op på mig med et smil som om han ville sige; seee mor er jeg ikke dygtig....

skøøøøøøøøøønt! de har npgle sjove ideer....

igår morges stod Nikoline op 06:00.... og hende og jeg lå så i sengen og så tv på DR1...  så lavede de is i tegnefilmen og Nikoline udbryder "mor mer mer mer"....

ha ha..... hun var sulten jo

Anmeld

10. juni 2010

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

skøøøøøøøøøønt! de har npgle sjove ideer....

igår morges stod Nikoline op 06:00.... og hende og jeg lå så i sengen og så tv på DR1...  så lavede de is i tegnefilmen og Nikoline udbryder "mor mer mer mer"....

ha ha..... hun var sulten jo

Hihi dejlige pige - kan godt forstå hun blev sulten af at se de lavede is. Hvilken drøm af en morgenmad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.