Altså - jeg har bare en skøn "mand" :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

Valle81

Som mange af jer ved så er Kenny jo ude og arbejde og er væk maaaaaange dage af gangen. Første mange uger 12 dage i træk og så hjemme i 2, så blev det til fra søndag aften til fredag aften:0)

Nå men nu til hvorfor han er skøn:0)

Han har i løbet af ugen snakket om at han vil spørge om han kunne få før fri på fredag, da han gerne vil hente Sebastian ( hans søn på 4 år) så de kunne komme hjem til Disney sjov og ikke kl 21:0)

Han ringede så midt i aftensmaden og sagde at han havde fået fri før. Ej hvor skønt sagde jeg, kan jeg ringe senere.

Det gjorde jeg så, og spurgte så Jamen hvornår har du fået fri. Og det havde han kl 1300. Ej hvor skønt sagde jeg og sagde, vi snakkes ved når børnene sover.

Da jeg puttede Asta sagde jeg at de ville komme hjem omkring kl 1600 fredag og om hun kunne tænke sig at vi alle tre hentede hende fra SFO, og det ville hun jo selvfølgelig frygtelig gerne:0)

Da jeg så talte med Kenny da børnene sov fortalte jeg ham hvad Asta og jeg hvade snakket om, sagde han: Jamen vi kan hente hende fredag kl to hvis hun vil. Hvad sagde jeg, jamen der er i da ikke hjemme???

Og så lo han lidt og sagde: SKat nu bliver du glad:0) Kan du sige i morgen kl 2100??? Øhh jah sagde jeg:0) Jamen der kommer vi hjem, jeg har fået fri hele fredag:0)

Jamen jeg er bare så glad:0) Han gør mig så glad og lykkelig og han gør bare så mange søde små tiltag for at gøre mig glad, være mere sammen med hans søn og os:0)

Elsker ham så højt

Undskyld mit pladder indlæg, men måtte lige dele det med Jer:0) Der er jo ikke så mange herhjemme at fortælle det til:0)

Knus

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

B&J

wow hvor dejligt... jubbiii skønne mand og far så dejligt

Anmeld

9. juni 2010

Mira0911

Søde det er fandmer en herlig mand du har dig der.... Hvor er det skønt han kommer hjem til jer for at hygge...

Anmeld

9. juni 2010

TbCp

Hvor fedt!!!! En hel dag ekstra sammen!

Anmeld

9. juni 2010

otlitrom

Hvor dejligt. Det er de ekstra timer der bare kan gøre lykken! Jeg håber I får nogle dejlige dage sammen!

Anmeld

9. juni 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Søde det er fandmer en herlig mand du har dig der.... Hvor er det skønt han kommer hjem til jer for at hygge...

Ja det er det fandmer:0) Jeg ved heller ikke hvad jeg har gjort for det:0)

Og nu skal han kun arbejde i morgen og i næste uge, så er der to ugers barsel til ham, så arbejde to uger og så er der barsel:0) Det er også tiltrængt efter han mere eller mindre har været væk i 10 uger:0)

Anmeld

9. juni 2010

Valle81

B&J skriver:

wow hvor dejligt... jubbiii skønne mand og far så dejligt

Meget dejligt:0) Han er bare skøn:0)

Anmeld

9. juni 2010

Valle81

TbCp skriver:

Hvor fedt!!!! En hel dag ekstra sammen!

Ja det er bare guld værd:0) Nu har næsten været væk uafbrudt i 10 uger, så suger bare den mindste ekstra tid til mig:0)

Selvom det går godt og Anton og Asta er nemme børn, så er det sku hårdt at klare det hele selv som total nybagt mor:0)

Fredag i næste uge går han på barsel:0)

Anmeld

9. juni 2010

line melias mor

hvor er han bare skøøøøøøøøøøøøøøøn

Anmeld

9. juni 2010

Valle81

kitty skriver:

Hvor dejligt. Det er de ekstra timer der bare kan gøre lykken! Jeg håber I får nogle dejlige dage sammen!

TAK, det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.