Som mange af jer ved så er Kenny jo ude og arbejde og er væk maaaaaange dage af gangen. Første mange uger 12 dage i træk og så hjemme i 2, så blev det til fra søndag aften til fredag aften:0)
Nå men nu til hvorfor han er skøn:0)
Han har i løbet af ugen snakket om at han vil spørge om han kunne få før fri på fredag, da han gerne vil hente Sebastian ( hans søn på 4 år) så de kunne komme hjem til Disney sjov og ikke kl 21:0)
Han ringede så midt i aftensmaden og sagde at han havde fået fri før. Ej hvor skønt sagde jeg, kan jeg ringe senere.
Det gjorde jeg så, og spurgte så Jamen hvornår har du fået fri. Og det havde han kl 1300. Ej hvor skønt sagde jeg og sagde, vi snakkes ved når børnene sover.
Da jeg puttede Asta sagde jeg at de ville komme hjem omkring kl 1600 fredag og om hun kunne tænke sig at vi alle tre hentede hende fra SFO, og det ville hun jo selvfølgelig frygtelig gerne:0)
Da jeg så talte med Kenny da børnene sov fortalte jeg ham hvad Asta og jeg hvade snakket om, sagde han: Jamen vi kan hente hende fredag kl to hvis hun vil. Hvad sagde jeg, jamen der er i da ikke hjemme???
Og så lo han lidt og sagde: SKat nu bliver du glad:0) Kan du sige i morgen kl 2100??? Øhh jah sagde jeg:0) Jamen der kommer vi hjem, jeg har fået fri hele fredag:0)
Jamen jeg er bare så glad:0) Han gør mig så glad og lykkelig og han gør bare så mange søde små tiltag for at gøre mig glad, være mere sammen med hans søn og os:0)
Elsker ham så højt
Undskyld mit pladder indlæg, men måtte lige dele det med Jer:0) Der er jo ikke så mange herhjemme at fortælle det til:0)
Knus
Christina
Anmeld