Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. I sidste uge startede der en ny serie, den handler om tre damer, der lige pludselig finder ud af at de fatisk er hekse..
Kan slet ikke huske hvad den hedder eller hvor den bliver sendt. håber nogle kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skulle det ske og være Heksene fra ? kan ikke huske det sidste...
Jeg kan ikke huske navnet .. Men jeg så en på kanal 4 .. Mener det var torsdag .. Klokken otte (;
heksene fra warren manor
Heksene fra warren manor er på kanel 5 mandag - fredag klokken 13.30 .. Mener jeg ..
På engelsk hedder den Charmed og er bl.a. med Shanon Dorethy fra Beverly Hills 90210
Maja_4000 skriver: Jeg kan ikke huske navnet .. Men jeg så en på kanal 4 .. Mener det var torsdag .. Klokken otte (;
uhh ja jeg tror du har fat i noget af det rigtige
businesstigger skriver: På engelsk hedder den Charmed og er bl.a. med Shanon Dorethy fra Beverly Hills 90210
Mange tak
Altså den på kanal 4 er ikke charmed .. :p
Tænker du på heksene fra Eastwick? Den der er lavet over en film med cher, Michelle Pfifer og Jack Nickelson? (Eller hvoedan det nu staves?) Ellers ja så er det charmed, men den er ikke ny. Den har været send på tv3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128