Hjemme fra 3D scanning...tadaaa...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

trine3112

HVor er hun fin. Det er altså fantastisk, at vi har mulighed for at se de små inde i maven på den måde.

/Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

BinaMor

noname skriver:

Ihhh nogle gode billeder... Hvor er jeg misundelig, mine 3D billeder duede slet ikke

Og tillykke med Sophia i hulen...

Og det gør garanteret ikke så meget at din mand er far til 4 snart 5 prinsesser, for rigtige konger får jo prinsesser... længere er den jo ikke (ifølge min kæreste)

ej øv det var da skuffende

jep. lige præcis.. og det er da lidt "Poul reichardt" blæret sådan med alle de tøser. heheh...

Anmeld

10. juni 2010

BinaMor

trine3112 skriver:

HVor er hun fin. Det er altså fantastisk, at vi har mulighed for at se de små inde i maven på den måde.

/Trine

tak

ja det er bare vildt hvad man kan. jeg orker slet ikke tænke videre i hvordan det kan lade sig gøre men dejligt det kan

Anmeld

10. juni 2010

NoName

gabriellasmor skriver:

ej øv det var da skuffende

jep. lige præcis.. og det er da lidt "Poul reichardt" blæret sådan med alle de tøser. heheh...

Jeps, rigtig morten korch agtigt... Griner, super cool

Det er fordi lille pigen ligger med hovedet godt plantet i mit bækken,  de 2 gange vi har været afsted, lå hun med rygggen til scanneren og puttede sig op af moderkagen... 3. gang aflyste jeg, da hun efter jordemoder besøg stadig lå med hovedet ned ad... ærgeligt, men der er jo ikke noget at gøre ved det...

Anmeld

10. juni 2010

BinaMor

noname skriver:

Jeps, rigtig morten korch agtigt... Griner, super cool

Det er fordi lille pigen ligger med hovedet godt plantet i mit bækken,  de 2 gange vi har været afsted, lå hun med rygggen til scanneren og puttede sig op af moderkagen... 3. gang aflyste jeg, da hun efter jordemoder besøg stadig lå med hovedet ned ad... ærgeligt, men der er jo ikke noget at gøre ved det...

ja det var da godt nok træls og uheldigt..

... men i har da noget at drille hende med engang i fremtiden. hvor demonstrativ hun allerede var i mavsen de har jo allerede en personlighed derinde. og det må da være et sundhedstegn at hun ikke gider finde sig i skubberi.

Anmeld

10. juni 2010

Mor-til-asta-09

Hvor ser hun bare dejlig ud allerede nu hvordan mon hun så ikke ser ud når hun kommer ud

Anmeld

10. juni 2010

NoName

gabriellasmor skriver:

ja det var da godt nok træls og uheldigt..

... men i har da noget at drille hende med engang i fremtiden. hvor demonstrativ hun allerede var i mavsen de har jo allerede en personlighed derinde. og det må da være et sundhedstegn at hun ikke gider finde sig i skubberi.

Smiler, jeps sådan ser jeg også på det...

Anmeld

10. juni 2010

Lou87

gabriellasmor skriver:

jep d. 27 aug.

så det blir tæt på hinanden. hyggeligt. vi ender nok i samme baby.dk-mødregruppe.

Ja det er da godt nok tæt, så det lyder meget sandsynligt

Anmeld

10. juni 2010

Nadia&Daniel

gabriellasmor skriver:

det er en pige 

så nu er manden min, far til 5 piger

hun skal hedde Sophia (uden tillægsnavn- det vil manden ikke)

ih hvor var det fantastisk. selvom jeg derinde lige pludselig blev smaddersyg det blir jeg ellers aldrig og ikke pludseligt..og det kom selvfølgelig med på dvden. heheh.. men nød at se det igen da jeg kom hjem og ikke var besvimelsesagtig.

her er hun (de er taget af mobil på udprints derfor lidt svage)

Som min far siger (+ 7 andre mænd i hans omgangskreds): rigtige mænd får PIGER.. (Sjovt nok er de alle fædre til enten 2 eller 3 tøser)

Så må vi se om det også gælder også til den tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.