Det klaarede hun fandeme i stiv arm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Maise

hvad var grunden til de kastede med æg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

heaven

Maise skriver:

vist nok noget med at de mente hun er/var for udfordrende i sin optræden - både live og i hendes musikvideoer... tror jeg nok det var...

Jannie - der mener at disse unger skulle have et ordenligt los i røven.

Anmeld

9. juni 2010

helora

Maise skriver:

Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til, var snotungerne mugne over, at hun kalder sig Medina, som er navnet på en af de helligste byer for muslimerne. Jeg tror nu bare det handler om nogle dårligt opdragede møgunger

Anmeld

9. juni 2010

Maise

heaven skriver:

vist nok noget med at de mente hun er/var for udfordrende i sin optræden - både live og i hendes musikvideoer... tror jeg nok det var...

de kvinder er der da mange af  hmm taber unger.

Anmeld

9. juni 2010

Maise

helora skriver:

Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til, var snotungerne mugne over, at hun kalder sig Medina, som er navnet på en af de helligste byer for muslimerne. Jeg tror nu bare det handler om nogle dårligt opdragede møgunger

arhh hold da kæft hvor er de åndsvage.

Anmeld

9. juni 2010

MoarTNoah

heaven skriver:

nogle muslimer syns at hun er provokerende fordi hun har ændret navn til medina som er det hellige sted hvor proffeten muuhammed er begravet.

Men på trods af det er hendes far fra Chile og dernede er det normalt at hedde Medina, så det er ikke for at provokere - nok mest bare fordi hun havde lyst og kunne

Anmeld

10. juni 2010

L-Mortil3

KatrineR skriver:

nogle muslimer syns at hun er provokerende fordi hun har ændret navn til medina som er det hellige sted hvor proffeten muuhammed er begravet.

Men på trods af det er hendes far fra Chile og dernede er det normalt at hedde Medina, så det er ikke for at provokere - nok mest bare fordi hun havde lyst og kunne

Ahmen man kan jo næsten heller ikke slå en skid dernede uden der er på deres ALLER helligste et eller andet

Hehe

----

Synes hun gjorde det godt! De fik sig da en røffel!

Anmeld

10. juni 2010

lonemus

Vildt sejt af hende, hun klarede det skide godt

Anmeld

10. juni 2010

MoarTNoah

Line&Liam skriver:

Ahmen man kan jo næsten heller ikke slå en skid dernede uden der er på deres ALLER helligste et eller andet

Hehe

----

Synes hun gjorde det godt! De fik sig da en røffel!

LOOOL.. nej det har de nok osse en lov om .. haha...

Ja hun er sgu sej!

Anmeld

10. juni 2010

CiSo

respekt!!! Hun er da for sej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.